- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Pět klíčových kompetencí školního koordinátora technologií
Informace o programu CREATE amerického státu Mississippi, který zavádí do škol modelu, jehož významnou součástí je funkce školního koordinátora technologií.
Škola budoucnosti slibuje vzdělání pro příští generace
Americký školský obvod ve Filadelfii buduje s pomocí Microsoftu na zelené louce nejmodernější školské zařízení na světě.
Kam za učením?
Článek se zabývá otázkou, jak posílit roli knihoven při zavádění moderních forem vzdělávání?
Informace MŠMT k zabezpečení vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami s podporou asistenceč.j. 14 453/2005-24
nformace popisuje funkce asistenta pedagoga pro žáky se zdravotním postižením a asistenta pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním, představující podpůrné služby umožňující kvalitnější vzdělávání mnohým…
SurfYourWork – další splněný americký sen
Zpráva o projektu studenta střední školy v Montrealu Adila Lalani, který byl zahájen jako práce v rámci výuky počítačů a skončil jako komerčně úspěšná aplikace s hodnotou přesahující 1 milion dolarů.
Komentář k vybraným ustanovením školského zákona z pohledu RVP ZV a ŠVP
Text byl zpracován pro potřeby školení v projektu Koordinátor a se souhlasem NIDV je zveřejněný i na tomto vzdělávacím portálu.
Australští učitelé i děti si stěžují na zaostávání v závodě za technologiemi
Hlavní závěry studie doktorek Lennie Barblett a Jenny Jay z Edith Cowan University v Austrálii, jež se zabývala využitím technologií v MŠ a nižších ročnících ZŠ.
Internetem proti nudě při vyučování
Výsledky průzkumu oblíbenosti různých předmětů a výukových metod mezi čtrnáctiletými a patnáctiletými školáky ze skotských měst Edinburgh, Aberdeen a Glasgow.
Porovnávání rozdílu mezi tradičním a online testováním v USA
Zpráva o výzkumu Educational Testing Service z Princetonu (New Jersey, USA), který zjistil, že výsledky testů realizovaných prostřednictvím počítačů jsou ovlivněny počítačovou gramotností testovaných.
Pozor na generační propast
Zpráva o pokračující diskuzi o využívání počítačů studenty a o problémech učitelů ve Spojených státech.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
5.3.2021 1:32
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo z vás již řešil situaci, kdy žák 2.ročníku…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|