RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1698

Možnosti hodnocení žáků

Článek a odkazy pod ním nabídnou pedagogům vyučujícím na základní škole možné návrhy hodnocení žáků včetně ilustrativních úloh, které se odpilotovaly, v běžné pedagogické praxi odzkoušely. Úlohy, jejich hodnocení…

Mgr. Hana Havlínová Ph.D., publikováno 30.1.2018 9:35, zhlédnuto 4368×

10 let převrácené třídy ve světě a u nás

Zpráva o kulatém výročí zavedení moderní metody implementace vzdělávacích technologií, rozšířená o malý průzkum toho, jak si stojí u nás doma.

Anna Lhoťanová, publikováno 29.1.2018 0:00, zhlédnuto 3103×, 8 komentářů

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – povodně

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 24.1.2018 9:40, zhlédnuto 3825×

Vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018

Přehledový článek, který shrnuje předpokládaný vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018 na základě vyjádření amerických expertů pro eSchool News.

Bořivoj Brdička, publikováno 22.1.2018 0:00, zhlédnuto 3719×

Druhá minikonference odborného panelu digitální gramotnosti

Článek přináší shrnutí druhé minikonference odborného panelu projektu Podpora práce učitelů (PPUČ) pro digitální gramotnost, která se konala 24. listopadu 2017 v Liberci. Setkání se zúčastnili učitelé a zástupci vedení…

Mgr. Michala Podrázká, publikováno 19.1.2018 10:03, zhlédnuto 1804×

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – mimořádné události

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 16.1.2018 9:30, zhlédnuto 2623×

Stop průměrnosti

Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.1.2018 0:00, zhlédnuto 1971×

Alternativy fenoménu Scratch

Přehled možných náhrad známého nástroje, který učí základy informatického myšlení a sdílení nápadů z dílny MIT.

Radek Vinický, publikováno 11.1.2018 0:00, zhlédnuto 2364×, 1 komentář

Google a vzdělávání 1

Seriál Google a vzdělávání pojednává o využitelnosti služeb společnosti Google ve vzdělávací oblasti. První díl nás uvede do problematiky sdílení, jeho výhod a úskalí, dále informuje o službě G Suite pro…

Mgr. Karel Šimeček, publikováno 8.1.2018 9:09, zhlédnuto 3370×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozvíjení kognitivních schopností videohrami

Informace o výsledcích výzkumu hraní počítačových her a souvislosti, které naznačují další posun v jejich možné aplikaci ve výuce.

Jiří Řehák, publikováno 8.1.2018 0:00, zhlédnuto 1369×

251 — 260 z celkem 1698


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV