RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1532

Australští učitelé i děti si stěžují na zaostávání v závodě za technologiemi

Hlavní závěry studie doktorek Lennie Barblett a Jenny Jay z Edith Cowan University v Austrálii, jež se zabývala využitím technologií v MŠ a nižších ročnících ZŠ.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.10.2005 0:00, zhlédnuto 1314×

Internetem proti nudě při vyučování

Výsledky průzkumu oblíbenosti různých předmětů a výukových metod mezi čtrnáctiletými a patnáctiletými školáky ze skotských měst Edinburgh, Aberdeen a Glasgow.

Daniel Tocháček, publikováno 4.10.2005 0:00, zhlédnuto 1525×

Porovnávání rozdílu mezi tradičním a online testováním v USA

Zpráva o výzkumu Educational Testing Service z Princetonu (New Jersey, USA), který zjistil, že výsledky testů realizovaných prostřednictvím počítačů jsou ovlivněny počítačovou gramotností testovaných.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.9.2005 0:00, zhlédnuto 1318×

Pozor na generační propast

Zpráva o pokračující diskuzi o využívání počítačů studenty a o problémech učitelů ve Spojených státech.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.9.2005 0:00, zhlédnuto 2220×

Využití technologií učiteli stoupá

Závěry studie americké společnosti CDW-G, která zkoumala zda zavádění technologií ovlivňuje výukové postupy učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.9.2005 0:00, zhlédnuto 1440×

Studie porovnávající prezenční a distanční formy studia

Článek popisuje výsledky vědeckého experimentu Concordia University v kanadském Montrealu, který srovnával výuku tradiční a výuku online s využitím aplikace LBD eClassroom.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.8.2005 0:00, zhlédnuto 1865×

NECC 2005 – WebQuest a Podcasting

Zpráva o největší konferenci svého druhu - americké Národní konferenci vzdělávacích technologií (National Educational Computing Conference), která se konala koncem června v Philadelphii.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.7.2005 0:00, zhlédnuto 1880×

Kombinované formy vzdělávání

Článek přináší základní popis a klasifikaci kombinovaných forem vzdělávání.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.6.2005 0:00, zhlédnuto 6144×

Nová role školních knihoven v 21.st.

Článek popisující změny ve fungování školních knihoven v souvislosti se zaváděním technologií do škol na základě zkušeností Mika Eisenberga – děkana Fakulty informačních studií na Washingtonské univerzitě.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.6.2005 0:00, zhlédnuto 2082×

Počítačové hry ve škole

Přehledový článek o možnostech využití současných počítačových her ve výuce.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.6.2005 0:00, zhlédnuto 3498×

1471 — 1480 z celkem 1532


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…