- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Komentář k vybraným ustanovením školského zákona z pohledu RVP ZV a ŠVP
Text byl zpracován pro potřeby školení v projektu Koordinátor a se souhlasem NIDV je zveřejněný i na tomto vzdělávacím portálu.
Australští učitelé i děti si stěžují na zaostávání v závodě za technologiemi
Hlavní závěry studie doktorek Lennie Barblett a Jenny Jay z Edith Cowan University v Austrálii, jež se zabývala využitím technologií v MŠ a nižších ročnících ZŠ.
Internetem proti nudě při vyučování
Výsledky průzkumu oblíbenosti různých předmětů a výukových metod mezi čtrnáctiletými a patnáctiletými školáky ze skotských měst Edinburgh, Aberdeen a Glasgow.
Porovnávání rozdílu mezi tradičním a online testováním v USA
Zpráva o výzkumu Educational Testing Service z Princetonu (New Jersey, USA), který zjistil, že výsledky testů realizovaných prostřednictvím počítačů jsou ovlivněny počítačovou gramotností testovaných.
Pozor na generační propast
Zpráva o pokračující diskuzi o využívání počítačů studenty a o problémech učitelů ve Spojených státech.
Využití technologií učiteli stoupá
Závěry studie americké společnosti CDW-G, která zkoumala zda zavádění technologií ovlivňuje výukové postupy učitelů.
Studie porovnávající prezenční a distanční formy studia
Článek popisuje výsledky vědeckého experimentu Concordia University v kanadském Montrealu, který srovnával výuku tradiční a výuku online s využitím aplikace LBD eClassroom.
NECC 2005 – WebQuest a Podcasting
Zpráva o největší konferenci svého druhu - americké Národní konferenci vzdělávacích technologií (National Educational Computing Conference), která se konala koncem června v Philadelphii.
Kombinované formy vzdělávání
Článek přináší základní popis a klasifikaci kombinovaných forem vzdělávání.
Nová role školních knihoven v 21.st.
Článek popisující změny ve fungování školních knihoven v souvislosti se zaváděním technologií do škol na základě zkušeností Mika Eisenberga – děkana Fakulty informačních studií na Washingtonské univerzitě.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 17:42
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo z vás již řešil situaci, kdy žák 2.ročníku…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 17:40
Jak prosím řešíte zadávání domácích úkolů a jejich následné hodnocení při hodině…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|