- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Učitelé u 3D tiskáren upřednostňují jednoduchost, bezpečnost a názornost výuky
Dotazování mezi učitelským sborem ve školách, které využívají technologii 3D tisku pro výukové účely, ukázalo, že potřeby učitelů na vybrané řešení 3D tisku se mění. Zájem je zejména o tiskárny, které jsou…
Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab
Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.
Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče
Zpráva přinášející informaci o činnosti známé americké blogerky, specialistky na problematiku využívání mobilních zařízení dětmi doma.
Na Spomocníkovi – díl 4.: Štěpánka Baierlová a Hanka Šandová
Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…
Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají
Zpráva shrnující výsledky dvou výzkumů podporujících náš doporučovaný přístup k technologiím v rukou žáků. Jeden pochází z australské Queensland University of Technology, druhý z University of Oxford. Titulek říká vše.
Plán rozvoje funkční gramotnosti dětí předškolního věku (1. část)
Tento článek je zaměřen na problematiku funkční gramotnosti dětí předškolního věku. Cílem práce je vytvoření souhrnného praktického materiálu, který usnadní učitelům mateřských škol plánovat vzdělávací nabídku…
5 největších výzev školství podle CoSN
Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.
Sdílení zkušeností s podporou učitelů při rozvíjení matematické gramotnosti – 5. minikonference odborného panelu matematické gramotnosti
Článek přináší ohlédnutí za pátou minikonferencí odborného panelu pro matematickou gramotnost projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), která se konala 26. března 2019 v Brně. Setkání se zúčastnili členové odborného…
Tramvajové dilema a informatické myšlení
Článek vysvětluje zajímavý problém, na který narážejí vývojáři systémů řízení autonomních (samořídicích) vozidel. Komu v případě nevyhnutelnosti nehody více ublížit?
Umělá inteligence ve školství a v práci učitele
Přehledový článek o významu a stavu využití umělé inteligence v našem školství.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|