RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1477

Ovlivňují mobilní telefony výukové výsledky?

Zamyšlení nad komentáři k výsledkům zahraničních výzkumů zabývajících se vlivem mobilních technologií na tradiční výukové výsledky žáků.

Ondřej Hruška, publikováno 11.2.2016 0:00, zhlédnuto 3413×

Tiché poznání v online světě

Analýza role měkkých, nekognitivních a tichých složek poznání založená na modelu japonského vědce Kanuky (SECI) a aktuální práci britsko-norského týmu doktorandů, který zkoumá možnosti přenosu tichých poznatků online.…

Bořivoj Brdička, publikováno 8.2.2016 0:00, zhlédnuto 6510×, 7 komentářů

Morrisův červ

Informace o tvůrci jednoho z prvních počítačových virů, který se zasloužil o vznik samostatného odvětví počítačové vědy, jež se zabývá bezpečností počítačových systémů a internetu.

Rudolf Zscherp, publikováno 4.2.2016 0:00, zhlédnuto 3282×

Využití PLC k výuce základů algoritmizace a programování

Článek popisuje možné nasazení programovatelných logických automatů, které se na technických školách nacházejí za účelem výuky zaměřené na automatizaci procesů v reálném čase, pro výuku základů algoritmizace, která…

Jaroslav Žákech, publikováno 1.2.2016 0:00, zhlédnuto 3950×

Knewton jako předzvěst budoucnosti?

Článek shrnuje zprávy i vlastní autorovy zkušenosti s adaptivním personalizovaným výukovým systémem firmy Knewton, která se chlubí schopností číst myšlenky svých uživatelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 28.1.2016 0:00, zhlédnuto 5111×, 11 komentářů

Herní výukový systém Games Learning Society

Zpráva o dalším systému řešícím komplexně zařazení her do výukových aktivit žáků tak, aby učitel mohl jejich činnost ovlivňovat a výsledky využívat.

Jakub Pivec, publikováno 25.1.2016 0:00, zhlédnuto 1961×

Propojený učitel

Článek je inspirovaný blogem amerického ICT koordinátora Stevena Andersona. Shrnuje vlastnosti učitele schopného k vlastnímu zdokonalování využívat spojení s kolegy.

Martin Gebhart, publikováno 21.1.2016 0:00, zhlédnuto 3538×

Nástroje pro tvorbu vlastních mobilních aplikací

Přehled existujících systémů pro tvorbu mobilních aplikací z pohledu učitele.

Jan Fojtík, publikováno 18.1.2016 0:00, zhlédnuto 31269×, 3 komentáře

Aplikace podle Globální digitální občanské nadace

Přehled aplikací, které učitelům pro využití ve výuce doporučuje americká Globální digitální občanská nadace.

Martin Jelínek, publikováno 14.1.2016 0:00, zhlédnuto 2426×

5 cyklických chyb profesora Zhao

Informace o nové knize profesora University of Oregon Yonga Zhao (a kol.), která nám ukazuje, jaké chyby při implementaci vzdělávacích technologií děláme a jak bychom je měli eliminovat.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.1.2016 0:00, zhlédnuto 1838×

311 — 320 z celkem 1477


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV