- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Model 70:20:10
Článek aktualizuje koncept celoživotního vzdělávání 70:20:10 na základě poznatků dvou předních britských expertů.
Wheelerova pyramida digitálního zapojení
Popis modelu mapujícího osobní kompetenční růst jedince v prostředí všudypřítomné existence technologií a plošné vybavenosti žáků minimálně 1:1.
Pohled na technologie školou zkreslenými brýlemi
Článek informuje o existenci metodického portálu Educating Modern Learners specializujícího se na implementaci vzdělávacích technologií a vybírá jeden typický aktuální článek, který otevírá diskuzi nad tím, zda se nám…
TED-Ed Innovative Educator program
Článek na základě zahraničních zpráv shrnuje informace o programu TED-Ed Innovative Educator, který nabízí podporu výukovému využití známých přednášek TED zaznamenaných v podobě videí.
Aktivity Odboru bezpečnosti potravin
Informační centrum bezpečnosti potravin Ministerstva zemědělství připravilo v letošním roce pro základní a střední školy dva nové výukové programy s cílem nabídnout kvalitní podpůrný vzdělávací materiál, který…
Teacherpreneurs podle Edutopia
Článek s použitím materiálů amerického portálu Edutopia vysvětluje význam anglického pojmu teacherpreneurs, který má přímou souvislost s naší klíčovou kompetencí nazvanou „smysl pro iniciativu a podnikavost“.
Průmysl 4.0 do každé školy
Článek shrnuje problematiku přechodu průmyslu do 4. vývojové etapy a popisuje jeho vztah ke školství včetně našich aktuálních snah se s touto výzvou doby vyrovnat.
Kentaro Toyama
Zpráva o činnosti a názorech profesora komunitní informatiky na University of Michigan Kentaro Toyamy, jež v plné nahotě odhalují rizika nasazování vzdělávacích technologií a ukazují potřebu se jejich vlivu na poznávací…
Adaptivní student, ne adaptivní výuka
Shrnutí aktuálního stavu vývoje personalizovaných, technologiemi podporovaných výukových systémů, které se snaží o individualizaci výukového procesu. Text vznikl na základě příspěvku z blogu duchovního otce konektivismu…
Typy komunikace podle LTCA
Základní popis teoretické koncepce „učení jako komunikace“ (Learning and Teaching as Communicative Actions) profesora vzdělávacích technologií Scotta J. Warrena z University of North Texas, založené na práci Jürgena Habermase.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|