- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Aktualizováno: Masivní otevřené online kurzy – vymezení, požadavky a doporučení, verze 1.1
Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020, kterou schválila vláda v roce 2014 a nyní realizuje Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT), hovoří na více místech o vzniku masivních otevřených online kurzů…
Vybavení 1:1 nestačí
Článek informuje o vývoji v potřebě vybavenosti žáků různými digitálními přístroji v závislosti na typu úlohy, na níž pracují.
Vize moderního učitele
Článek přináší informaci o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation popisuje základní kompetence učitele.
Okamžitá, či zpožděná zpětná vazba?
Text shrnuje výsledky aktuálních výzkumů zabývajících se smyslem a účinností zpětné vazby při učení.
Kritéria kvality digitálních vzdělávacích zdrojů podpořených z veřejných rozpočtů
Příspěvek uvádí soubor kritérií kvality digitálních vzdělávacích zdrojů podpořených z veřejných rozpočtů, která se stávají etalonem kvality elektronických výstupů využitelných ve vzdělávání.
Od geocachingu k Pokémonu GO a zase zpět
Zamyšlení nad výukovým potenciálem velmi populární hry Pokémon GO a souvislostmi s jinými aplikacemi využívajícími GPS navigaci.
Rádi bychom věděli, co přináší štěstí – KOMINÍK
Zjistíme, co jsou to pověry, dozvíme se, co nám přináší štěstí a před kterými věcmi či jevy se naopak máme mít na pozoru. Načerpáme informace o kominickém řemesle a se dvěma kominíky se vydáme čistit komíny.…
Rádi bychom věděli, co přináší štěstí – PODKOVA
Podkova – přináší štěstí? V tomto bloku se s žáky seznamujeme s podrobným popisem těla koně, soužitím člověka a koně v současnosti. Mluvíme o řemesle – kovářství, které patřilo k nepostradatelným činnostem…
Rádi bychom věděli, co přináší štěstí... – Úvod
Projekt se sestává z osmi bloků. Je určen k reflexi za 1. období, jeho použití je však neomezené. Každý blok doplňuje portfolio podpůrných pracovních listů, které lze využít k frontální, skupinové i kooperativní výuce.…
Valiantův ekoritmus
Informace o výzkumu profesora Harvard University Leslie Valianta, který se dosud neúspěšně snaží najít algoritmus popisující princip učení živých organizmů použitelný pro počítačovou simulaci vývoje života nejen na Zemi.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
2.3.2021 15:04
Jana Tučková
fórum Online setkávání
Dobrý den, nedostala jsem se do místnosti z důvodu naplněné kapacity na kurz APIV A:…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:56
fórum KLUB
Vždycky po Vánocích si vyprávíme s přáteli, co kdo dostal ke čtení . Já jsem dostala…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:49
Legislativa na nic takového naštěstí nepamatuje a ani inspekce by po Vás něco takového…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|