- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Jak definovat digitální gramotnost?
Článek na základě kurzu EMMA 21st Century Learning shrnuje existující způsoby definování digitální, mediální a informační gramotnosti a připomíná, že je třeba urychleně řešit naši domácí školskou politiku, která se…
Digitální inkluze po americku
Zpráva o opatřeních, která v souvislosti s umožněním vlastního personalizovaného učení všem realizují školské instituce v USA.
Stanou se nám Finové nedostižným vzorem?
Druhá část popisu stávajících změn ve finském školství se věnuje aktuální reformě, která příkladným způsobem do výukového procesu implementuje digitalizaci.
Chyby globálních reforem školství podle Sahlberga
První část aktuální informace o vývoji finského školství, které provádí novou reformu založenou na digitalizaci a dosažení výukových cílů pro 21. století.
Je zákaz mobilních technologií ve škole řešením?
Článek rozebírá problematiku zakazování vlastních mobilních zařízení žáků ve školách v souvislosti s kyberšikanou učitelů a kompetencemi pro 21. století, které nelze bez technologií budovat.
Mobil díky senzorům všudypřítomnou didaktickou pomůckou
Článek je inspirací pro učitele, jak využít čidla mobilních zařízení žáků (BYOD) ve výuce směrem ke konstruktivisticky pojatým badatelsky orientovaným aktivitám.
Online nástroje pro výuku programování
Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje informatického myšlení u žáků ZŠ a popisuje dva k tomu vhodné online nástroje z dílny Google.
Podstata otevřeného přístupu k výuce s využitím technologií
Zpráva o politice amerického školského obvodu Albemarle ve Virginii v oblasti zavádění programu využití vzdělávacích technologií formou 1:1.
Svět v jednom dni – rozvojová témata v projektových dnech pro 1. a 2. stupeň ZŠ
Krátká informace o publikacích pro výuku projektových/tematických dnů na 1. a 2. stupni ZŠ, které se věnují námětům pro mezinárodní dny s rozvojovou tematikou.
Vzdělávací projekt „Výchova k toleranci a respektu v MŠ a ZŠ – Metoda práce s Persona Dolls“
Informace o probíhajícím vzdělávacím projektu pro pedagogy a studenty pedagogických oborů. Vzdělávací projekt „Výchova k toleranci a respektu v MŠ a ZŠ – Metoda práce s Persona Dolls“ přibližuje účastníkům…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
2.3.2021 15:04
Jana Tučková
fórum Online setkávání
Dobrý den, nedostala jsem se do místnosti z důvodu naplněné kapacity na kurz APIV A:…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:56
fórum KLUB
Vždycky po Vánocích si vyprávíme s přáteli, co kdo dostal ke čtení . Já jsem dostala…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:49
Legislativa na nic takového naštěstí nepamatuje a ani inspekce by po Vás něco takového…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|