- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Jak moc je otevřené vzdělávání otevřené?
Zpráva o výroční konferenci EDEN 2015 na základě svědectví přímého účastníka Grahama Attwella a dalších zdrojů, které přinášejí nová zjištění z oblasti uplatňování otevřenosti ve školství nejen v EU.
Neetické chování profesora v MOOC
Zpráva o případu sexuálního obtěžování účastnice MOOC kurzu MITu profesorem, které mělo soudní dohru.
50 zdrojů free obrázků podle Dana Leemana
Přehled světových zdrojů volně dostupných obrázků včetně tematické kategorizace a popisu.
Vyznání George Siemense
Osobní vyznání jednoho ze zakladatelů didaktické koncepce konektivismu, dokumentující jeho současný odklon od systémů řízení výuky chápajících lidi jako součást svého umělou inteligencí disponujícího prostředí a…
Open source v Anglii
Článek informuje o zavádění open-source softwaru do škol v Anglii a upozorňuje na souvislost s novým pojetím tamní výuky informatiky.
Dopravní výchova nově
Ministerstvo dopravy - BESIP připravilo pro žáky i učitele MŠ a ZŠ novou ucelenou řadu materiálů pro výuku dopravní výchovy. Jedná se o ucelený, moderně pojatý edukativní materiál pro výuku dopravní výchovy v celé její…
Personalizovaný Lumen Courseware s OER
Zpráva o inovativním systému řízení výuky firmy Lumen, který do kontroly činnosti zapojuje uživatele. Na vývoji se podílí známý propagátor otevřených výukových zdrojů (OER) David Wiley.
Výuka algebry on-line v USA
Informace o studii SRI založené na výzkumu v praxi používaných amerických online kurzů algebry pro žáky 2. st., přinášející některá zajímavá všeobecně platná zjištění.
Největší konektivista dneška David Cormier
Informace o aktuálních cMOOC kurzech a dalších aktivitách v duchu komunitního a oddenkového vzděláváni učitele kanadské University of Prince Edward Island Davida Cormirera.
ALICE – další nástroj na výuku programování
Článek přehledně informuje o volně dostupném nástroji na výuku programování založeném na jazyce Java. Zahrnuje i zkušenosti s praktickým nasazením ve výuce v 9. třídě.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika "Imaginární elektronická tužka" vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|
21.2.2021 22:38
Pepen
I my jsme se docela dost nedávno zabývali ve školce ekologií a hledali jsme si i na internetu…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
8.2.2021 13:21
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
|
|