- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Proč se starat o nadané a kolik jich vlastně je
Nadaní nejsou homogenní skupina. Nejsou ani jen bezproblémoví, ani jen k životu nepoužitelní géniové, i když bychom jich pár z obou zmíněných skupin našli.
Oppia aneb programované učení vrací úder
Oppia je webovou aplikací zdarma, umožňující komukoli tvořit výukové lekce pomocí uživatelského rozhraní, které nevyžaduje programování. Koncepčně vychází ze Skinnerova učícího stroje a jeho důrazu na formování,…
Je Khanova akademie pro výuku přínosem?
Zpráva o výzkumu SRI, který hodnotil možnosti využití Khanovy akademie v podmínkách běžných škol.
Naprogramujte si aplikaci pro mobilní telefon – první zkušenosti
Článek popisuje praktické zkušenosti autora s nasazením volně dostupného nástroje MIT App Inventor ve výuce IKT na střední škole a předkládá odkazy na použité materiály.
Současný stav vývoje systémů adaptivního řízení výuky
Druhý díl seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především existujícími aplikacemi a problémy s jejich nasazením spojenými.
Evropský projekt The Living Schools Lab
Informace o zapojení jedné pražské ZŠ do projektu The Living Schools Lab, jehož cílem je nacházet a sdílet postupy vhodného využití technologií ve školní praxi.
Veřejná knihovna jako potenciální partner školy
Primární funkci knihovny, kterou je půjčování knih, dovede pojmenovat i laik. Odborná veřejnost, mezi níž patří i učitelé, by neměla zůstat u tohoto vymezení, ale snažit se naopak soustředit na další dimenze…
Nové hry do klubovny
Publikace Nové hry do klubovny z nakladatelství Portál je koncipována jako soubor her, které jsou vhodné pro hraní v místnosti. V ukázce naleznete pět her, které nevyžadují žádnou náročnou přípravu a ke třem hrám…
Jsou velká data velkým potenciálem nebo velkou chybou?
První díl dvoudílného seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především obecnými možnostmi a riziky, která jejich aplikace přináší.
Co je a co není integrace technologií do výuky
Článek přináší názorný popis rozdílu mezi tím, jak je integrace technologií v současné době vnímána většinou učitelů včetně ČŠI, a tím, jak by v souladu s vývojem světa kolem nás být vnímána měla. Tak trochu…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|