RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1514

Elektronické učebnice a jejich současná nabídka

Článek popisuje dvě nejvíce zastoupené řady elektronických učebnic na českém trhu a jejich základní charakteristiky v konfrontaci s ideálem elektronické učebnice.

Karel Albrecht, publikováno 29.4.2013 0:00, zhlédnuto 5685×

Komu patří velká data ve školství?

Článek popisuje aktuální situaci v rozvoji systémů schopných realizovat analýzu výukových výsledků prostřednictvím sběru velkých dat u přístrojů (typicky mobilních), s nimiž pracují žáci.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.4.2013 0:00, zhlédnuto 6144×, 5 komentářů

Srini Swaminathan na Učitelském summitu

Zpráva o konferenci Učitelský summit 2013 pořádané firmou Apple (tedy přesněji jejím zástupcem 24U) na ISP v Nebušicích tuto sobotu.

Bořivoj Brdička, publikováno 22.4.2013 0:00, zhlédnuto 4879×, 8 komentářů

Jak chránit osobnost online učitele

Zamyšlení nad úlohou učitele v online prostředí, v němž probíhá stále více neformálních vzdělávacích aktivit a mělo by být se školním formálním prostředím propojeno.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.4.2013 0:00, zhlédnuto 5314×, 3 komentáře

Facebookoví šílenci na HBO

Recenze televizního dokumentu informujícího o vlastnostech Facebooku s komentářem problematiku vztahující k činnosti učitelů.

Libor Trhlík, publikováno 9.4.2013 0:00, zhlédnuto 3608×, 2 komentáře

Strategie rozvoje školství v USA pod taktovkou Ed.gov

Zpráva o aktuálním vývoji na poli využití velkých dat k analýze výukových výsledků žáků s potenciálem rychlého šíření v oblasti využití mobilních technologií na celém světě.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.4.2013 0:00, zhlédnuto 6050×, 2 komentáře

Využití programu Scratch

Pohled na možnosti využití programu Scratch v hodinách výuky práce s počítačem i mimo ně s ukázkami.

Tomáš Krisl, publikováno 2.4.2013 0:00, zhlédnuto 11167×, 9 komentářů

Sedmero osvícení Tonyho Batese

Setkání s významným světovým odborníkem pracujícím na využití technologií v distančních formách vzdělávání od konce 60. let minulého století.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.3.2013 0:00, zhlédnuto 5479×, 1 komentář

Jak dostupnost technologií ovlivňuje učitele a žáky

Článek na základě dvou studií americké společnosti Pew Internet popisuje vliv a využívání moderních technologií při vyučování.

Karel Albrecht, publikováno 21.3.2013 0:00, zhlédnuto 3773×, 2 komentáře

Khan Academy aneb Khanova škola v ČR

Khan Academy (www. khanacademy.org) je bezplatný vzdělávací nástroj určený lidem všech věkových kategorií s cílem poskytnout kvalitní vzdělání komukoli, kdekoliv a kdykoliv. Nezisková organizace Khan Academy byla založena…

Otakar Jícha, publikováno 18.3.2013 8:50, zhlédnuto 4707×, 1 komentář

661 — 670 z celkem 1514


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.5.2020 16:28
Alena Vysilová
Podle mě je tvoření hlavně u malých dětí nesmírně důležité! My například docela…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
30.5.2020 9:48

Dobrý den, dovoluji si upozornit na nepřesnost v metadatech - je zde uvedeno, že se jedná…

29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
28.5.2020 15:06
Ondřej Vytra
Naprosto klíčová je podle mě kvalitní kancelářská židle. Já jsem si dovezl svou a když…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
26.5.2020 18:55
Jemné, moc hezké, měl by si to poslechnout i každý rodič...děkuji za citlivost.Janků
27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 13:26
Vysma
Jak je to s cestovními doklady pro děti, když se pořádá hromadný výlet třídy?
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
25.5.2020 12:04
Dobrý den, Pojetí asistentů pedagoga od 1.1.2020 a jejich financování je pro mne…
27.5.2020 16:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 26. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…