RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1550

Jak se hodnotí vzdělávací inovace

Napadlo Vás někdy, že by se inovace daly hodnotit, či dokonce měřit? Lze přehledně zobrazit, do jaké míry je nějaká aktivita inovativní? Mají inovace ve vzdělávání nějaké stupně či gradace? Příspěvek představuje…

Ondřej Neumajer, publikováno 24.6.2013 0:00, zhlédnuto 6477×

edX Code – open source MOOC

Zpráva o novém open source systému pro tvorbu MOOC kurzů a řízení výuky, který vyvíjí konsorcium edX pod vedením MIT.

Bořivoj Brdička, publikováno 20.6.2013 0:00, zhlédnuto 7042×, 2 komentáře

Sociální sítě určené pro výuku

Analýza a porovnání vybraných specializovaných online systémů řízení výuky s prvky sociálních sítí, které umožňují vzdálené připojení učitelů a žáků a jsou dostupné zcela zdarma.

Karel Moldřík, publikováno 17.6.2013 0:00, zhlédnuto 6725×, 2 komentáře

Aktuální trendy ovlivňující školství podle OECD

Informace o jedné kapitole ze zprávy OECD popisující hlavní trendy ovlivňující školství členských zemí v roce 2013.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.6.2013 0:00, zhlédnuto 4214×

Paint.net - grafický editor pro všechny

Článek popisuje vlastnosti volně dostupného bitmapového grafického editoru použitelného pro běžné potřeby výuky ve většině škol.

Martin Žegklitz, publikováno 10.6.2013 0:00, zhlédnuto 12147×, 1 komentář

Do 5 let má být připojeno 99 % žáků v USA do internetu

Zpráva o nejnovější iniciativě Bílého domu v oblasti připojování amerických škol do internetu včetně přípravy učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 7.6.2013 0:00, zhlédnuto 4229×, 10 komentářů

iPady na ZŠ Dr. Edvarda Beneše v Čakovicích

Učitelka informatiky a studentka UK Praha PedF v jedné osobě předává své zkušenosti s implementací iPadů na základní škole.

Gabriela Střelcová, publikováno 6.6.2013 0:00, zhlédnuto 5997×, 1 komentář

Digitální gramotnost podle Futurelab

Zpráva o studii známé britské společnosti Futurelab, která se zabývá strukturou a obsahem digitální gramotnosti a doporučuje na prvním místě podporovat kritické myšlení.

Dagmar Stárková, publikováno 3.6.2013 0:00, zhlédnuto 5206×, 1 komentář

Moderní on-line způsoby profesního rozvoje učitelů

Článek popisuje současné možnosti a formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků podporované technologiemi.

Ondřej Neumajer, publikováno 30.5.2013 0:00, zhlédnuto 7441×

ICT ve vzdělávání 2013 – nový průzkum Evropské komise

Přehledová informace o výsledcích prestižního výzkumu o využití vzdělávacích technologií ve všech státech EU, který realizovala Evropská komise.

Bořivoj Brdička, publikováno 28.5.2013 0:00, zhlédnuto 9376×, 7 komentářů

681 — 690 z celkem 1550


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
21.10.2020 22:31
Dobrý den, webinář byl pro mne fajn osvěžením denodenní praxe. Zvlášť se poslední…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…