- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Khan Academy aneb Khanova škola v ČR
Khan Academy (www. khanacademy.org) je bezplatný vzdělávací nástroj určený lidem všech věkových kategorií s cílem poskytnout kvalitní vzdělání komukoli, kdekoliv a kdykoliv. Nezisková organizace Khan Academy byla založena…
Digitální gramotnost podle Wheelera
Článek seznamuje s názory profesora vzdělávacích technologií Pedagogické fakulty University of Plymouth Steva Wheelera na obsah pojmu "digitální gramotnost".
Online ICT nástroje pro učitele
Článek předkládá přehled volně online dostupných služeb vhodných pro využití učiteli ve výuce.
Brewster Kahle a jeho stroj na cestování časem
Článek seznamuje se zakladatelem internetového archivu Brewsterem Kahlem, úspěšným podnikatelem a vášnivým zastáncem otevřeného přístupu k internetu. Svou kariéru zaměřil na archivaci internetového obsahu a jeho…
3D tisk aneb tvorba objektů z reálného světa
Článek rozebírá možnosti současných 3D tiskáren a jejich možnou aplikaci ve výuce na našich školách.
Testování pomocí Moodle
Upoutávka na práci, kterou student UK Praha PedF připravil za účelem pomoci učitelům vytvářet testy v rámci systému výuky Moodle.
10 let Horizon Reportů
Přehled desetiletého vývoje projektu, který pravidelně publikuje výroční zprávy sdružení New Media Consortium a Educause zabývající se trendy vzdělávacích technologií spolu s výsledky za rok 2013.
Neřízený proces zavádění ICT do výuky
Příspěvek rozebírá vybrané argumenty pro další zavádění digitálních technologií do edukační praxe a varuje před možnými negativními důsledky takového nesystematického a nepromyšleného procesu. Volá po vytvoření…
Gamebook
Příspěvek se zabývá využitím gamebooku jako nového prostředku pro procvičování programování a algoritmizace. Jedná se o návrh projektu, ve kterém je možné v hodinách informatiky kombinovat učivo z více předmětů,…
iPad jako iSEN speciálního pedagoga
Článek umožňuje nahlédnout pod povrch edukace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na Speciální ZŠ Poděbrady. Konkrétně se zaměřuje na problematiku využití dotykových tabletů při vzdělávání. Přináší…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|