RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1522

Mýty a mylnosti o ICT ve vzdělávání

Článek se zabývá problematikou obecně oblíbených omylů s nimiž je spojeno využívání informačních a komunikačních technologií v učení a ve vzdělávání.

Ondřej Neumajer, publikováno 11.6.2012 0:00, zhlédnuto 8296×, 4 komentáře

Strategické desatero ředitele k interaktivním tabulím

Dokument shrnuje zásady zavádění interaktivních tabulí do škol a poskytuje odkazy na další zdroje vhodných informací na toto téma.

Ondřej Neumajer, publikováno 7.6.2012 0:00, zhlédnuto 6116×, 7 komentářů

Vědecké poznávání podle Marie Popovové

Zpráva o práci mimořádně zajímavé Bulharky Marie Popovové, která se prosadila v online světě médií a stala se z ní zprostředkovatelka (kurátorka) poznávání pro všechny.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.6.2012 0:00, zhlédnuto 6545×, 2 komentáře

Sifteo – interaktivní kostky

Popis zajímavého výrobku s velkým výukovým potenciálem.

Michal Keltner, publikováno 28.5.2012 0:00, zhlédnuto 5077×, 5 komentářů

Polské národnostní školství

Tento článek pojednává o vzdělávání polské národnostní menšiny v mateřských, základních a středních školách.

Lucie Zormanová, publikováno 24.5.2012 9:38, zhlédnuto 6193×, hodnocení: Hodnocení: 2

Kdy bude učení s mobilem běžné?

Článek shrnuje aktuální informace a výsledky výzkumů z oblasti výukového využití mobilních technologií.

Martin Rusek, publikováno 24.5.2012 0:00, zhlédnuto 5715×, 12 komentářů

Je současná umělá inteligence schopna hodnotit tvořený text?

Informace o současném vývoji aplikací schopných automaticky hodnotit delší souvislý text vytvořený žáky.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.5.2012 0:00, zhlédnuto 6622×, 7 komentářů

Výběr ve výuce použitelných online her

Přehled jednoduchých online her disponujících výukovým potenciálem s praktickými zkušenostmi učitele odborné školy.

Miloš Kafka, publikováno 14.5.2012 0:00, zhlédnuto 11090×, 11 komentářů

Spolupráce MIT a Khan Academy v duchu převrácené třídy

Informace o nové iniciativě MIT, v jejímž rámci budou studenti tvořit výuková videa aplikovaná prostřednictvím Khan Academy do výuky žáků ZŠ a SŠ.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.5.2012 0:00, zhlédnuto 4135×, 3 komentáře

Problémy standardizace podle Socola

Zpráva o mimořádně zajímavém americkém učiteli, který má co říci k problematice standardizace a ověřování výsledků výukového procesu. Jeho myšlenky jsou pro náš současný proces nastavování školské politiky velmi…

Bořivoj Brdička, publikováno 2.5.2012 0:00, zhlédnuto 8575×, 3 komentáře

761 — 770 z celkem 1522


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
1.7.2020 13:16
Krátké video se věnuje tematice médií a jejich zapojení do vzdělávání ve škole či…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
25.6.2020 10:38
Materiál nabízí úvodní příběh o robůtkovi TIOovi a jeho kamarádovi programátorovi…
29.6.2020 22:32
Článek obsahuje podnětné aktivity na základě zajímavého a atraktivného tématu.…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
25.6.2020 10:08
Webinář představí zájemcům všechny klíčové aspekty vztahující se k problematice…
27.6.2020 8:52
Ještě si v této souvislosti dovolím připomenout, že jsme o tom, jak dopadlo ověřování…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…