Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1583

12 vlastností školního vzdělávacího prostředí

Vedle důležitosti volby vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku jsou tu také nezbytné vlastnosti, které by dané prostředí mělo mít. V tomto článku se podíváme na 12 z nich.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.4.2020 0:00, zhlédnuto 2791×

Vědecky podložená certifikace vzdělávacích produktů

Zpráva o projektu americké neziskové a výzkumné organizace Digital Promise, který organizuje certifikaci vzdělávacích produktů zaručující jejich kvalitu a účinnost.

Bořivoj Brdička, publikováno 20.4.2020 0:00, zhlédnuto 1438×, 2 komentáře

10 důvodů, proč je volba vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku tak důležitá

Ne náhodou je volba vhodného vzdělávacího prostředí hned druhou zásadou online pedagogiky v doporučení Global Online Academy. Tento článek odkrývá 10 důvodů, proč je tato volba tak zásadní a jak s ní souvisejí další…

Jaroslav Mašek, publikováno 15.4.2020 0:00, zhlédnuto 4255×

Personalizace podle EdTechTeacher

Jak aktuální problematiku personalizace vidí představitelé EdTechTeacher, amerického sdružení zabývajícího se vzděláváním učitelů. Příspěvek obsahuje popis několika příkladů dobré praxe z USA.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.4.2020 0:00, zhlédnuto 1345×

Pomáháme druhým (10. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 10. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 7.4.2020 0:00, zhlédnuto 1669×

Co to ta personalizace vlastně je?

Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.4.2020 0:00, zhlédnuto 1217×

Nechme učit žáky místo nás

Co kdybychom na jeden měsíc přestali učit naše žáky a nechali je, aby učili místo nás? Ale ne to, co je učíme ve škole, ale cokoliv budou chtít.

Jaroslav Mašek, publikováno 1.4.2020 0:00, zhlédnuto 1913×, 2 komentáře

7 tipů pro online výuku Johna Spencera

Rady profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera učitelům přecházejícím na výuku online.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.3.2020 0:00, zhlédnuto 2713×

Na Spomocníkovi – díl 7.: Radka Nedbalová

S Radkou Nedbalovou jsem si povídal o začátcích na Duhovce, o třídnictví, o předmětech, které učí, o inspiraci, o digitálních stopách učitelů, o používání technologií, o tom, jak se stát úspěšným učitelem, a také,…

Jaroslav Mašek, publikováno 25.3.2020 0:00, zhlédnuto 2061×

Podle McKinsey mohou technologie převzít nejméně čtvrtinu práce učitele

Zpráva o studii poradenské agentury McKinsey, která zkoumá, jaké možnosti přinášejí učitelům technologie využívající umělou inteligenci.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.3.2020 0:00, zhlédnuto 1507×

81 — 90 z celkem 1583


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
4.3.2021 8:30
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu - rozdělení na jednotlivé…
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
2.3.2021 14:51
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
3.3.2021 19:55
bradacovaj
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
1.3.2021 8:30
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…