RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 15

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova III

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 15.11.2018 9:51, zhlédnuto 1319×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova II

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 12.11.2018 9:38, zhlédnuto 1317×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova I

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 8.11.2018 12:51, zhlédnuto 1503×

Model hodnocení ve Smysluplné škole

Příspěvek přináší inspirativní způsob hodnocení ve Smysluplné škole, která díky svému inkluzivnímu zaměření neustále zdokonaluje svůj systém hodnocení dětí. V článku naleznete pojmenovaná kritéria kvalitního…

Mgr. Jan Korda, publikováno 1.11.2018 10:11, zhlédnuto 1662×

Jak na průřezová témata

Autor se ve svém teoretickém příspěvku zabývá otázkou, jak realizovat průřezová témata v rámci ŠVP. Komentuje a hodnotí tři hlavní způsoby takových realizací na základě analýz z 11. ZŠ Plzeň.

Mgr. Pavel Červený, publikováno 9.3.2010 13:05, zhlédnuto 16281×, hodnocení: Hodnocení: 5

Hodnocení žáků a autoevaluace školy - komentář

Komentář k části ŠVP Hodnocení žáků a autoevaluace školy.

VÚP, publikováno 21.9.2009 16:33, zhlédnuto 4424×

Učební osnovy - komentář

Komentář k části ŠVP Učební osnovy.

VÚP, publikováno 21.9.2009 16:27, zhlédnuto 4955×

Učební plán - komentář

Komenáře k části ŠVP Učební plán.

VÚP, publikováno 21.9.2009 16:03, zhlédnuto 5281×

Charakteristika ŠVP - komentář

Komentář k části ŠVP - Charakteristika ŠVP.

VÚP, publikováno 21.9.2009 15:55, zhlédnuto 4432×

Charakteristika školy - komentář

Komentář k části ŠVP charakteristika školy.

VÚP, publikováno 21.9.2009 13:45, zhlédnuto 3227×

1 — 10 z celkem 15
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 9:59
Mám z toho pocit, že Vám, pane Černý, při psaní uniklo ještě pár dalších podstatných…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…