RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 15

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova III

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 15.11.2018 9:51, zhlédnuto 1997×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova II

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 12.11.2018 9:38, zhlédnuto 1999×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova I

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 8.11.2018 12:51, zhlédnuto 2308×

Model hodnocení ve Smysluplné škole

Příspěvek přináší inspirativní způsob hodnocení ve Smysluplné škole, která díky svému inkluzivnímu zaměření neustále zdokonaluje svůj systém hodnocení dětí. V článku naleznete pojmenovaná kritéria kvalitního…

Mgr. Jan Korda, publikováno 1.11.2018 10:11, zhlédnuto 2586×

Jak na průřezová témata

Autor se ve svém teoretickém příspěvku zabývá otázkou, jak realizovat průřezová témata v rámci ŠVP. Komentuje a hodnotí tři hlavní způsoby takových realizací na základě analýz z 11. ZŠ Plzeň.

Mgr. Pavel Červený, publikováno 9.3.2010 13:05, zhlédnuto 17862×, hodnocení: Hodnocení: 5

Hodnocení žáků a autoevaluace školy - komentář

Komentář k části ŠVP Hodnocení žáků a autoevaluace školy.

VÚP, publikováno 21.9.2009 16:33, zhlédnuto 4611×

Učební osnovy - komentář

Komentář k části ŠVP Učební osnovy.

VÚP, publikováno 21.9.2009 16:27, zhlédnuto 5147×

Učební plán - komentář

Komenáře k části ŠVP Učební plán.

VÚP, publikováno 21.9.2009 16:03, zhlédnuto 5550×

Charakteristika ŠVP - komentář

Komentář k části ŠVP - Charakteristika ŠVP.

VÚP, publikováno 21.9.2009 15:55, zhlédnuto 4629×

Charakteristika školy - komentář

Komentář k části ŠVP charakteristika školy.

VÚP, publikováno 21.9.2009 13:45, zhlédnuto 3384×

1 — 10 z celkem 15
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…