Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 278

Pojetí výuky dějepisu v britském kurikulu

Příspěvek je vybranou kapitolou z britského kurikula.

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 9793×

Využití svátků a významných dnů k výuce cizích jazyků

Aktualizace výuky cizích jazyků jako prostředek ke zvýšení motivace žáků a k rozvoji řečových dovedností s cílem formovat základní klíčové kompetence.

Alena Podepřelová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 16899×

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.

Gabriela Baladová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 15299×

Klíčové kompetence ve vzdělávacích systémech zemí EU

Dotazník mapující pozici klíčových kompetencí ve vzdělávacích systémech některých evropských států. Text odkazuje na klíčové kompetence definované v rámci Lisabonského procesu.

VUP Praha, publikováno 20.9.2004 0:00, zhlédnuto 14196×

Pracovní skupina C - Informační a komunikační technologie

V rámci Lisabonského procesu byla ustanovena pracovní skupina C, která se soustředí na zajištění přístupu k ICT pro všechny občany. Předkládáme některé dílčí závěry, ke kterým dospěla.

Zdeněk Svoboda, publikováno 15.9.2004 0:00, zhlédnuto 8122×

Lisabonský proces – Vzdělávání a odborná příprava v Evropě do roku 2010

Článek informuje o strategických záměrech a cílech vytyčených pro vzdělávání v rámci Lisabonského procesu.

Lucie Hučínová, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 22146×, 2 komentáře

Pracovní činnost skupiny G: Otevřený prostor vzdělávání a aktivní občanství

Článek seznamuje s výsledky pracovní skupiny G zabývající se problematikou aktivního občanství ve vzdělávání a s dopadem doporučení Evropské komise na dění v ČR.

Klára Bezděková, publikováno 31.8.2004 0:00, zhlédnuto 7684×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU II.

V rámci Lisabonského procesu bylo identifikováno 8 oblastí klíčových kompetencí coby základ evropských vzdělávacích systémů. Tato „klíčová osmička“ je podrobněji definována zejména v příloze článku.

Lucie Hučínová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 20921×, hodnocení: Hodnocení: 5

271 — 278 z celkem 278


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
3.7.2021 13:18
Petra
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Od nového školního roku se stanu…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…