Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 278

Hodnocení komunikačních kompetencí ve Finsku

V rámci projektu Pilot G se VÚP věnuje mapování problematiky hodnocení klíčových kompetencí na gymnáziích ve světě. Jednou ze zemí, ve kterých vývoj hodnocení KK sledujeme, je Finsko.

Tarja Valkonen, publikováno 12.5.2008 0:00, zhlédnuto 14447×

Norský stát systematicky evaluuje zavádění nového kurikula

Pedagogická fakulta Univerzity v Oslu minulý týden představila první z řady evaluačních zpráv, která se zabývá zhodnocením implementace kurikula.

Anna Valouchová, publikováno 6.5.2008 0:00, zhlédnuto 4418×, 1 komentář

V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků

Informace o inovativní webové aplikaci.

Lucie Procházková, publikováno 6.5.2008 0:00, zhlédnuto 3744×

Vztahy mezi dětmi jsou mnohem více než „jen“ hra (AUS)

Vědci z Queenslandské university dospěli k závěru, že už během her se u dětí v mateřské škole projevují velmi rozvinuté schopnosti ovlivňovat vztahy se svými vrstevníky.

Jana Kindlmannová, publikováno 6.5.2008 0:00, zhlédnuto 7648×

Více než milion dětí trpí psychickými problémy (Velká Británie)

Děti příliš rychle dospívají. Zpráva z Dětského sdružení se snaží popsat také příčiny a možnosti prevence tohoto neutěšeného stavu dětské populace.

Lucie Procházková, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 3793×

Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)

Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.

Anna Valouchová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 4260×

USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí o zlepšení amerického školství

Alarmující výsledky stály u zrodu mnoha opatření ke zkvalitnění amerického systému vzdělávání, a především státních škol.

Anna Valouchová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 3735×

Čím to, že se norští žáci a žákyně zhoršují v testech PISA?

Norsko vydalo podrobnou zprávu o výsledcích norských žáků v mezinárodním hodnocení PISA.

Anna Valouchová, publikováno 25.4.2008 0:00, zhlédnuto 7960×, hodnocení: Hodnocení: 1

Americké státní vzdělávací instituce jsou „ve skluzu“ se státními testy

Šest let po vydání zákona No Child Left Behind nemají mnohé státy USA stále vypracovaný systém testování tak, aby testy mapovaly průběžné zlepšování žáků ve čtení a v matematice vzhledem k jejich individuálním možnostem.

Lucie Procházková, publikováno 23.4.2008 0:00, zhlédnuto 4261×

Skotské vzdělávací instituce se zaměřily na „Podporu rovnosti“

Informace o portálu, který pomáhá učitelům i rodičům odhalit, co rasismus v současném skotské společnosti znamená a jak se lidé s rasistickým myšlením chovají.

Jana Kindlmannová, publikováno 23.4.2008 0:00, zhlédnuto 3160×

161 — 170 z celkem 278


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.3.2021 19:55
bradacovaj
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
2.3.2021 14:51
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
3.3.2021 17:42
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo z vás již řešil situaci, kdy žák 2.ročníku…
1.3.2021 8:30
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
3.3.2021 17:40
Jak prosím řešíte zadávání domácích úkolů a jejich následné hodnocení při hodině…
25.2.2021 14:30
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…