RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 274

František Drtina (1861 - 1925)

Článek přibližuje osobnost F. Drtiny, významného českého pedagoga, který se ve 20. letech 20. století jako politik angažoval ve školské reformě.

František Morkes, publikováno 8.1.2007 0:00, zhlédnuto 9853×

Jiří Grygar o učitelích a dětech:

Rozhovor s astrofyzikem AV ČR v Praze Dr. J. Grygarem.

Ivo Roškanin, publikováno 5.1.2007 0:00, zhlédnuto 8274×

Výtvarná výchova na Ampleforth College

Autor článku popisuje své zkušenosti s výukou na Ampleforth College (Severní Yorkshire, VB).

Jan Zálešák, publikováno 21.11.2006 0:00, zhlédnuto 4864×

Den ve finské škole, aneb Škola jako zdroj dovedností a duševní pohody

Reportáž ze Strömbergovy základní školy, která uplatňuje principy Freinetovy pedagogiky, byla uveřejněna na stránkách www.virtualfinland.fi, provozovaných finským Ministerstvem pro komunikaci a kulturu. Jedná se o autentický…

Salla Korpela, publikováno 8.11.2006 0:00, zhlédnuto 5615×

Karel Doubek - Lidé by se neměli vychovávat unifikovaně

Rozhovor s ředitelem Hotelu Adria Praha.

Zdeněk Slejška, publikováno 20.10.2006 0:00, zhlédnuto 7653×

Tereziánská reforma v českém školství

Reforma školství za Marie Terezie velmi významně ovlivnila další vývoj tehdejší společnosti (potažmo i té současné) a v jisté míře vycházíme z jejích základů i my.

František Morkes, publikováno 18.10.2006 0:00, zhlédnuto 52877×

Pojetí vzdělávání imigrantů ve Finsku

Souhrn základních informace í vzdělávání cizinců ve Finsku, které uveřejnila Finská národní komise pro vzdělávání na svém vzdělávacím portálu www.edu.fi (Immigrant education in Finland).

Ruth Fraňková, publikováno 13.10.2006 0:00, zhlédnuto 7811×

Objektivní hodnocení žákovských prací - inspirace z Austrálie

Australský příklad analytického a holistického hodnocení žáků, společně s dotazníkem hodnotícím práci učitele.

Jana Straková, publikováno 5.10.2006 0:00, zhlédnuto 8070×

Karel Slavoj Amerling

Informace o životě a působení zakladatele prvního českého učitelského ústavu.

František Morkes, publikováno 26.9.2006 0:00, zhlédnuto 20834×

Karel Alois Vinařický

Článek se věnuje významnému českému vlastenci a autoru prvních českých slabikářů, který se věnoval i problematice metodiky vyučování českého jazyka.

František Morkes, publikováno 25.9.2006 0:00, zhlédnuto 10332×

231 — 240 z celkem 274


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV