Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 278

Pojetí výuky dějepisu v britském kurikulu

Příspěvek je vybranou kapitolou z britského kurikula.

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 9869×

Využití svátků a významných dnů k výuce cizích jazyků

Aktualizace výuky cizích jazyků jako prostředek ke zvýšení motivace žáků a k rozvoji řečových dovedností s cílem formovat základní klíčové kompetence.

Alena Podepřelová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 17036×

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.

Gabriela Baladová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 15432×

Klíčové kompetence ve vzdělávacích systémech zemí EU

Dotazník mapující pozici klíčových kompetencí ve vzdělávacích systémech některých evropských států. Text odkazuje na klíčové kompetence definované v rámci Lisabonského procesu.

VUP Praha, publikováno 20.9.2004 0:00, zhlédnuto 14299×

Pracovní skupina C - Informační a komunikační technologie

V rámci Lisabonského procesu byla ustanovena pracovní skupina C, která se soustředí na zajištění přístupu k ICT pro všechny občany. Předkládáme některé dílčí závěry, ke kterým dospěla.

Zdeněk Svoboda, publikováno 15.9.2004 0:00, zhlédnuto 8300×

Lisabonský proces – Vzdělávání a odborná příprava v Evropě do roku 2010

Článek informuje o strategických záměrech a cílech vytyčených pro vzdělávání v rámci Lisabonského procesu.

Lucie Hučínová, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 22402×, 2 komentáře

Pracovní činnost skupiny G: Otevřený prostor vzdělávání a aktivní občanství

Článek seznamuje s výsledky pracovní skupiny G zabývající se problematikou aktivního občanství ve vzdělávání a s dopadem doporučení Evropské komise na dění v ČR.

Klára Bezděková, publikováno 31.8.2004 0:00, zhlédnuto 7800×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU II.

V rámci Lisabonského procesu bylo identifikováno 8 oblastí klíčových kompetencí coby základ evropských vzdělávacích systémů. Tato „klíčová osmička“ je podrobněji definována zejména v příloze článku.

Lucie Hučínová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 21213×, hodnocení: Hodnocení: 5

271 — 278 z celkem 278


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.10.2021 11:21
už jsi to vyřešil? Nemyslím si, že je to tak těžké bubble shooter
12.10.2021 12:52
Jednou z aktivit projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem – APIV A je…
13.10.2021 9:04
S panem Maršákem nelze než souhlasit. Budu-li se ovšem na učení dívat jako neurobiolog.…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
6.10.2021 21:30
Irena
Dobrý den, počet hodin přímé vyučovací činnosti ředitele a zástupce ředitele se…
8.10.2021 15:44
v blogu DigiNews
Po úspěšném prvním ročníku DigiEduHacku se chystá pokračování hackathonu, letos s…
12.10.2021 14:51
\"1.Učení je v zásadě sociální.\" I když není zcela jasné co si představit pod pojmem…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
22.9.2021 22:30
imim
Dobrý den,jsem ve škole nová a mám 1 hodinu Vv a 1 hodinu Pv týdně ve třídě dle uč.…
8.10.2021 14:53
v blogu DigiNews
DigiKoalice (NPI ČR) pro vás připravila výukové balíčky pro žáky ZŠ, se kterými…
11.10.2021 9:44

Děkujeme za upozornění. Materiál byl po konzultaci s recenzenty upraven. Tým Metodického…

13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání