Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 278

Pojetí sociálních studií ve finském kurikulu pro základní vzdělávání

Překlad vybrané kapitoly finského kurikula National Core Curriculum for Basic Education 2004

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 6568×

Využití svátků a významných dnů k výuce cizích jazyků

Aktualizace výuky cizích jazyků jako prostředek ke zvýšení motivace žáků a k rozvoji řečových dovedností s cílem formovat základní klíčové kompetence.

Alena Podepřelová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 16220×

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.

Gabriela Baladová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 14791×

Klíčové kompetence ve vzdělávacích systémech zemí EU

Dotazník mapující pozici klíčových kompetencí ve vzdělávacích systémech některých evropských států. Text odkazuje na klíčové kompetence definované v rámci Lisabonského procesu.

VUP Praha, publikováno 20.9.2004 0:00, zhlédnuto 13615×

Pracovní skupina C - Informační a komunikační technologie

V rámci Lisabonského procesu byla ustanovena pracovní skupina C, která se soustředí na zajištění přístupu k ICT pro všechny občany. Předkládáme některé dílčí závěry, ke kterým dospěla.

Zdeněk Svoboda, publikováno 15.9.2004 0:00, zhlédnuto 7754×

Lisabonský proces – Vzdělávání a odborná příprava v Evropě do roku 2010

Článek informuje o strategických záměrech a cílech vytyčených pro vzdělávání v rámci Lisabonského procesu.

Lucie Hučínová, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 21236×, 2 komentáře

Pracovní činnost skupiny G: Otevřený prostor vzdělávání a aktivní občanství

Článek seznamuje s výsledky pracovní skupiny G zabývající se problematikou aktivního občanství ve vzdělávání a s dopadem doporučení Evropské komise na dění v ČR.

Klára Bezděková, publikováno 31.8.2004 0:00, zhlédnuto 7290×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU II.

V rámci Lisabonského procesu bylo identifikováno 8 oblastí klíčových kompetencí coby základ evropských vzdělávacích systémů. Tato „klíčová osmička“ je podrobněji definována zejména v příloze článku.

Lucie Hučínová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 20042×, hodnocení: Hodnocení: 5

271 — 278 z celkem 278


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
25.2.2021 14:30
Přihlašte se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
25.2.2021 8:30
Aktivita Adama Cvika "Imaginární elektronická tužka" vám napomůže k rozvíjení…
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
21.2.2021 22:38
Pepen
I my jsme se docela dost nedávno zabývali ve školce ekologií a hledali jsme si i na internetu…
24.2.2021 12:34
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
8.2.2021 13:21
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…