RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 193

Norský stát systematicky evaluuje zavádění nového kurikula

Pedagogická fakulta Univerzity v Oslu minulý týden představila první z řady evaluačních zpráv, která se zabývá zhodnocením implementace kurikula.

Anna Valouchová, publikováno 6.5.2008 0:00, zhlédnuto 4207×, 1 komentář

V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků

Informace o inovativní webové aplikaci.

Lucie Procházková, publikováno 6.5.2008 0:00, zhlédnuto 3626×

Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)

Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.

Anna Valouchová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 4049×

USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí o zlepšení amerického školství

Alarmující výsledky stály u zrodu mnoha opatření ke zkvalitnění amerického systému vzdělávání, a především státních škol.

Anna Valouchová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 3567×

Více než milion dětí trpí psychickými problémy (Velká Británie)

Děti příliš rychle dospívají. Zpráva z Dětského sdružení se snaží popsat také příčiny a možnosti prevence tohoto neutěšeného stavu dětské populace.

Lucie Procházková, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 3617×

Čím to, že se norští žáci a žákyně zhoršují v testech PISA?

Norsko vydalo podrobnou zprávu o výsledcích norských žáků v mezinárodním hodnocení PISA.

Anna Valouchová, publikováno 25.4.2008 0:00, zhlédnuto 7621×, hodnocení: Hodnocení: 1

Skotské vzdělávací instituce se zaměřily na „Podporu rovnosti“

Informace o portálu, který pomáhá učitelům i rodičům odhalit, co rasismus v současném skotské společnosti znamená a jak se lidé s rasistickým myšlením chovají.

Jana Kindlmannová, publikováno 23.4.2008 0:00, zhlédnuto 3047×

Americké státní vzdělávací instituce jsou „ve skluzu“ se státními testy

Šest let po vydání zákona No Child Left Behind nemají mnohé státy USA stále vypracovaný systém testování tak, aby testy mapovaly průběžné zlepšování žáků ve čtení a v matematice vzhledem k jejich individuálním možnostem.

Lucie Procházková, publikováno 23.4.2008 0:00, zhlédnuto 4050×

Co způsobuje rozdíly mezi pohlavími ve výkonu a preferencích?

Švédská národní agentura ve vzdělávání publikovala zprávu zabývající se rozdílem ve výkonu a preferencích u obou pohlaví v základním, středním, vyšším a celoživotním vzdělávání.

Jana Kindlmannová, publikováno 22.4.2008 0:00, zhlédnuto 4038×

V Itálii proběhne první národní testování na konci nižšího stupně vzdělávání

Národní institut pro evaluaci vzdělávacího systému vytvořil testy z italštiny a matematiky pro všechny žáky na konci nižšího stupně vzdělávání.

Lucie Procházková, publikováno 22.4.2008 0:00, zhlédnuto 2975×

111 — 120 z celkem 193


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.11.2019 16:55
Kolegové, Pedagogická komora, z.s., připravila k připomínkování dokument Hlavní směry…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

12.11.2019 16:15
V příloze pdf najdete metodický postup, jak realizovat toto téma + druhá příloha pdf…
4.11.2019 11:56
Marie
Vážená paní Petro, pokud byste měla zájem poskytnout mi (samozřejmě zcela anonymně)…
8.11.2019 12:00
Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a…
8.11.2019 22:41
Děkuji. Zatím bereme blog jen jako příležitost pro psaní online, pro větší množství…
12.11.2019 11:22
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
3.11.2019 18:54
Zdravím, nechci se stavět do role oběti, ale jako začínající učitelka 1.třídy na…
6.11.2019 9:34
Pracuji jako učitelka v menší mateřské školce na maloměstě již poměrně dlouhou dobu…
8.11.2019 7:39
Díky za pěkný článek. Zajímalo by mne, zda nějak při práci s dětmi zohledňujete…
12.11.2019 11:07
Projekt Programy pro školy - ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační Program:…