RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 193

Pojetí osobnostní, sociální a zdravotní výchovy v britském kurikulu II

Překlad vybrané kapitoly z britského národního kurikula.

VUP Praha, publikováno 22.11.2005 0:00, zhlédnuto 5180×

Pojetí osobnostní, sociální a zdravotní výchovy v britském kurikulu I

Překlad vybrané kapitoly z britského národního kurikula.

VUP Praha, publikováno 22.11.2005 0:00, zhlédnuto 5234×

O hodnocení žáků ve Finsku

Autorka v příspěvku uvádí možné důvody školní úspěšnosti Finska. Zmiňuje se o kvalitní koncepci finského školství a zejména se věnuje velmi propracovanému systému hodnocení žáků, které se vyznačuje nápaditou…

Zuzana Maťašová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 12609×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU I.

Lisabonský proces v EU předpokládá zvýšení efektivity vzdělávání mj. rozvíjení klíčových kompetencí. Autorka uvádí krátký nástin geneze pojmu „klíčové kompetence.“

Lucie Hučínová, publikováno 22.10.2005 0:00, zhlédnuto 19639×, hodnocení: Hodnocení: 5

Pojetí sociálních studií ve finském kurikulu pro základní vzdělávání

Překlad vybrané kapitoly finského kurikula National Core Curriculum for Basic Education 2004

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 6248×

Pojetí výuky dějepisu v britském kurikulu

Příspěvek je vybranou kapitolou z britského kurikula.

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 9113×

Využití svátků a významných dnů k výuce cizích jazyků

Aktualizace výuky cizích jazyků jako prostředek ke zvýšení motivace žáků a k rozvoji řečových dovedností s cílem formovat základní klíčové kompetence.

Alena Podepřelová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 15582×

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.

Gabriela Baladová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 14153×

Klíčové kompetence ve vzdělávacích systémech zemí EU

Dotazník mapující pozici klíčových kompetencí ve vzdělávacích systémech některých evropských států. Text odkazuje na klíčové kompetence definované v rámci Lisabonského procesu.

VUP Praha, publikováno 20.9.2004 0:00, zhlédnuto 13024×

Pracovní skupina C - Informační a komunikační technologie

V rámci Lisabonského procesu byla ustanovena pracovní skupina C, která se soustředí na zajištění přístupu k ICT pro všechny občany. Předkládáme některé dílčí závěry, ke kterým dospěla.

Zdeněk Svoboda, publikováno 15.9.2004 0:00, zhlédnuto 7410×

181 — 190 z celkem 193


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
31.3.2020 13:04
Largest Career Counselling Company- Largest Career Counselling Company
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 10:36
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. zkoušela jsem ZOOM a je výborný, poněvadž se dá docela…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.