RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 26

Doplňkové programy na podporu rozvoje čtenářských dovedností byly v USA neefektivní

Studie, jež testovala čtenářské schopnosti amerických žáků pátých tříd, označila všechny podpůrné programy pro rozvoj čtenářských dovedností za neefektivní. Proti jejím závěrům se však snesla vlna kritiky.

Julie Ravingerová, publikováno 20.7.2009 16:02, zhlédnuto 2264×

Zájem o domácí vzdělávání roste

Ve Spojených státech za poslední roky výrazně vzrostl počet žáků vzdělávaných mimo školu

Lucie Procházková, publikováno 12.1.2009 16:14, zhlédnuto 3957×

Autoevaluace pomáhá učitelům uspět (USA)

Formativní testy dávají učitelům zpětnou vazbu - pokud se například u jedné otázky objeví větší množství špatných odpovědí, je to výsledek práce učitelů.

Lucie Procházková, publikováno 20.11.2008 0:00, zhlédnuto 2807×

Zvyšují velké nároky v testech celkovou úroveň vzdělání? (USA)

Ve státě Virginie žáci každoročně od roku 1998 procházejí testy, které zjišťují, zda dosahují vzdělávacích standardů. Po deseti letech je tedy na místě otázka, zda testování přináší ve výsledcích žáků zlepšení.

Lucie Procházková, publikováno 30.9.2008 14:42, zhlédnuto 4916×

Znamená více domácích úkolů lepší studijní výsledky? (USA)

Výzkumníci ze dvou amerických univerzit (Binghamton University a University of Nevada) vyvracejí zažitou představu, že pokud žáci dostávají více domácích úkolů, dosahují ve škole lepších výsledků.

Anna Valouchová, publikováno 30.9.2008 14:40, zhlédnuto 4004×

V Ohiu měří přidanou hodnotu školy

Na základě obvyklých testů, kterými studenti procházejí, se dá změřit i přidaná hodnota jejich studia - důležitý není tedy jen výsledek, ale i pokrok na cestě k výsledku.

Lucie Procházková, publikováno 2.9.2008 16:47, zhlédnuto 3644×

V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků

Informace o inovativní webové aplikaci.

Lucie Procházková, publikováno 6.5.2008 0:00, zhlédnuto 3635×

USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí o zlepšení amerického školství

Alarmující výsledky stály u zrodu mnoha opatření ke zkvalitnění amerického systému vzdělávání, a především státních škol.

Anna Valouchová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 3595×

Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)

Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.

Anna Valouchová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 4071×

Americké státní vzdělávací instituce jsou „ve skluzu“ se státními testy

Šest let po vydání zákona No Child Left Behind nemají mnohé státy USA stále vypracovaný systém testování tak, aby testy mapovaly průběžné zlepšování žáků ve čtení a v matematice vzhledem k jejich individuálním možnostem.

Lucie Procházková, publikováno 23.4.2008 0:00, zhlédnuto 4077×

11 — 20 z celkem 26


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV