RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 26

Doplňkové programy na podporu rozvoje čtenářských dovedností byly v USA neefektivní

Studie, jež testovala čtenářské schopnosti amerických žáků pátých tříd, označila všechny podpůrné programy pro rozvoj čtenářských dovedností za neefektivní. Proti jejím závěrům se však snesla vlna kritiky.

Julie Ravingerová, publikováno 20.7.2009 16:02, zhlédnuto 2223×

Zájem o domácí vzdělávání roste

Ve Spojených státech za poslední roky výrazně vzrostl počet žáků vzdělávaných mimo školu

Lucie Procházková, publikováno 12.1.2009 16:14, zhlédnuto 3914×

Autoevaluace pomáhá učitelům uspět (USA)

Formativní testy dávají učitelům zpětnou vazbu - pokud se například u jedné otázky objeví větší množství špatných odpovědí, je to výsledek práce učitelů.

Lucie Procházková, publikováno 20.11.2008 0:00, zhlédnuto 2787×

Zvyšují velké nároky v testech celkovou úroveň vzdělání? (USA)

Ve státě Virginie žáci každoročně od roku 1998 procházejí testy, které zjišťují, zda dosahují vzdělávacích standardů. Po deseti letech je tedy na místě otázka, zda testování přináší ve výsledcích žáků zlepšení.

Lucie Procházková, publikováno 30.9.2008 14:42, zhlédnuto 4870×

Znamená více domácích úkolů lepší studijní výsledky? (USA)

Výzkumníci ze dvou amerických univerzit (Binghamton University a University of Nevada) vyvracejí zažitou představu, že pokud žáci dostávají více domácích úkolů, dosahují ve škole lepších výsledků.

Anna Valouchová, publikováno 30.9.2008 14:40, zhlédnuto 3953×

V Ohiu měří přidanou hodnotu školy

Na základě obvyklých testů, kterými studenti procházejí, se dá změřit i přidaná hodnota jejich studia - důležitý není tedy jen výsledek, ale i pokrok na cestě k výsledku.

Lucie Procházková, publikováno 2.9.2008 16:47, zhlédnuto 3611×

V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků

Informace o inovativní webové aplikaci.

Lucie Procházková, publikováno 6.5.2008 0:00, zhlédnuto 3624×

Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)

Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.

Anna Valouchová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 4040×

USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí o zlepšení amerického školství

Alarmující výsledky stály u zrodu mnoha opatření ke zkvalitnění amerického systému vzdělávání, a především státních škol.

Anna Valouchová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 3560×

Americké státní vzdělávací instituce jsou „ve skluzu“ se státními testy

Šest let po vydání zákona No Child Left Behind nemají mnohé státy USA stále vypracovaný systém testování tak, aby testy mapovaly průběžné zlepšování žáků ve čtení a v matematice vzhledem k jejich individuálním možnostem.

Lucie Procházková, publikováno 23.4.2008 0:00, zhlédnuto 4034×

11 — 20 z celkem 26


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2019 12:00
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 24. 5. 2019, 20:00 Jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit…
18.10.2019 15:31
v blogu peutel
         Ten příběh začal v roce 1995. To jsem už devátým rokem nebyla učitelkou na…
19.10.2019 14:33
výborné
18.10.2019 16:00
Skupina Průvodce RVP PV
16.10.2019 11:57
Webinář Čtení, to je zábava odvysíláme 24. 10. 2019. Dotazy můžete psát sem, ale…
18.10.2019 10:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
19.10.2019 5:00
Autor otevírá problém, o kterém se v Česku mluví více jak 50 let - přiměřenost učiva…
18.10.2019 15:58
Skupina Průvodce RVP PV
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
16.10.2019 9:54
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
18.10.2019 15:56
Skupina Průvodce RVP PV