RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 10

Příprava učitelů elementárních škol z pohledu historie

Článek přináší informace o vzdělávání učitelů na elementárních školách od středověku až po 20. století. Především se zaměřuje na 18.–20. století.

Lucie Zormanová, publikováno 4.10.2017 11:14, zhlédnuto 3059×, hodnocení: Hodnocení: 3

Waldorfská škola

Článek pojednává o waldorfské škole, její filozofii, organizaci výuky, způsobu hodnocení a dalších charakteristikách waldorfské školy.

Lucie Zormanová, publikováno 3.2.2016 9:47, zhlédnuto 5999×, 12 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 1

Badatelsky orientované vyučování s projektem Badatelé.cz

Projekt Badatelé.cz je výsledkem spolupráce vzdělávacího centra TEREZA a týmu učitelů, kteří pracovali 2 roky na metodě umožňující zařazovat badatelsky orientované vyučování do běžné výuky na ZŠ. Cílem této metody…

Vzdělávací centrum TEREZA, publikováno 12.1.2016 9:19, zhlédnuto 4436×

Městská knihovna v Praze

Článek přináší před začátkem školního roku informaci o činnosti Městské knihovny v Praze a představuje zajímavé možnosti spolupráce škol s knihovnami.

Jitka Altmanová, publikováno 29.8.2014 10:09, zhlédnuto 2569×

Veřejná knihovna jako potenciální partner školy

Primární funkci knihovny, kterou je půjčování knih, dovede pojmenovat i laik. Odborná veřejnost, mezi níž patří i učitelé, by neměla zůstat u tohoto vymezení, ale snažit se naopak soustředit na další dimenze…

Vanda Vaníčková, publikováno 2.4.2014 9:26, zhlédnuto 3891×, 2 komentáře

Pedagogické muzeum J. A. Komenského v Praze - Archiv

Archiv obsahuje informace informace o různých typech škol, významných pedagogických osobnostech a životě J. A. Komenského. Součástí inventáře jsou i trojrozměrné pomůcky.

Jana Bartošová, publikováno 1.2.2007 0:00, zhlédnuto 7833×

Archiv Přemysla Pittra a Olgy Fierzové (APP)

Fond je rozdělen do sedmi částí, v nichž lze nalézt nejen životopisný materiál a doklady o činnosti Přemysla Pittra a Olgy Fierzové, ale i korespondenci, ilustrační materiály apod.

Magdaléna Turková, publikováno 1.2.2007 0:00, zhlédnuto 9692×

Pedagogické muzeum J. A. Komenského v Praze - archivní fond Slavín

Archivní fond pedagogického muzea je cenným zdrojem informací o celé řadě osobností.

Jana Bartošová, publikováno 1.2.2007 0:00, zhlédnuto 7123×

Pedagogické muzeum J. A. Komenského v Praze

Článek poskytuje informace o velmi významné instituci, nejen v dějinách pedagogiky.

Markéta Pánková, publikováno 22.9.2006 0:00, zhlédnuto 12759×

Knihovna Pedagogického muzea J. A. Komenského v Praze

Informace o knihovně a především o jejím unikátním knižním fondu.

Magdaléna Šustová, publikováno 18.9.2006 0:00, zhlédnuto 7654×

1 — 10 z celkem 10


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
9.12.2019 12:24
Uvedená definice kritického myšlení je dost podivná, neshoduje s dalšími. Mluví jen o…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 9:59
Mám z toho pocit, že Vám, pane Černý, při psaní uniklo ještě pár dalších podstatných…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…