- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný
Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…
Učitel a jeho žák – 4. část – učitel Mirek Kovářík
Čtvrtá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.
Rozhovor s PaedDr. Marií Nedvědovou, ředitelkou ZŠ Porozumění v Českých Budějovicích
Rozhovor o vzdělávání mimořádně nadaných žáků ve speciální třídě zřízené v rámci Základní školy v Českých Budějovicích a charakteristice talentovaného žáka.
Učitel a jeho žák – 2. část - učitel Emil Calda
Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.
Učitel a jeho žák – 1. část - učitel Karel Roháček
Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými…
Stanislav Bernard: "Začít hledat tu svoji výzvu."
Rozhovor se Stanislavem Bernardem, generálním ředitelem a spolumajitelem rodinného pivovaru Bernard v Humpolci
Petr Fejk:
PhDr. Petr Fejk působí ve funkci ředitele pražské zoologické zahrady od roku 1997. Podařilo se mu přilákat návštěvníky, posunout pražskou ZOO na světovou úroveň. Jaké jsou jeho názory na vzdělávání a věci s tím související?
Mnohojazyčnost - spíše příležitost než zátěž
Rozhovor s rumunským eurokomisařem Leonardem Orbanem.
Jan Sokol: "Učitel působí víc svým příkladem než tím, co učí."
Článek nabízí možnost seznámit se s některými názory prof. J. Sokola na školství a vzdělávání.
Erazim Kohák: Člověk se nenaplňuje sebeuspokojením, nýbrž sebepřekročením.
Erazim Kohák se zamýšlí nad problematikou současného školství, ale i současné mladé generace a celé společnosti.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
20.1.2021 23:28
Pepíček
fórum Výuka mimo třídu
No, my si vždycky v naší křesťanské škole vždy na výlety bereme jen to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
20.1.2021 23:04
Ivulínek
fórum Akce v MŠ
Strašně moc děkuji za tyto tipy na výlety... My doma nevlastníme auto a máme to tak…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
20.1.2021 21:59
Pepina
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|