RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 273

Partnerství

Rubrika se zabývá řešením podmínek, kterými škola působí jako instituce na kvalitu života všech, kteří v ní žijí.

VÚP Praha, publikováno 1.9.2009 8:00, zhlédnuto 4117×

Výuka

Rubrika nabízí různé názory a zkušenosti s řešením kvality pracovní atmosféry v průběhu vyučovacího procesu.

VÚP Praha, publikováno 1.9.2009 8:00, zhlédnuto 4209×

Prostředí

V rubrice jsou zveřejněny příspěvky zabývající se řešením tří oblastí podmínek, které spoluurčují kvalitu atmosféry školního prostředí.

VÚP Praha, publikováno 1.9.2009 8:00, zhlédnuto 3601×

Vykázání z výuky: zamyšlení a příklad z anglického prostředí

Příspěvek k aktuálně diskutovanému záměru umožnit učitelům vykázat z výuky problematicky se chovající osoby představuje fungování opatření v Anglii a zamýšlí se nad některými aspekty, které jsou součástí českého…

Kateřina Machovcová, publikováno 27.5.2009 7:32, zhlédnuto 8158×

Úvod ke struktuře individuálních vzdělávacích plánů (dále jen IVP)

Na základě zjištěných skutečností v základních školách v nejednotnosti, nepřesnosti a neúplnosti vypracovaných IVP vyplynula potřeba jejich inovace a sjednocení. Výzkumný ústav pedagogický v Praze v roce 2008 řešil úkol…

VÚP Praha, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 22836×, 1 komentář

Koláž: Problém nekázně se netýká jen školství

Výtah z monitorovaných textů týkajících se problematiky nekázně ve školství.

Jana Hrubá, publikováno 14.12.2008 23:41, zhlédnuto 12034×

Autoevaluace v Maďarsku

Téma autoevaluace nabývá v poslední době stále více na aktuálnosti. Příspěvek nabízí pohled do sousedního Maďarska.

Lucie Procházková, publikováno 30.10.2008 13:19, zhlédnuto 3324×

Kdo dnes slaví?

Popis jedné aktivity, která byla realizována na ZŠ v Plaňanech. Narušení zažitých stereotypů touto drobnou aktivitou může u žáků vzbudit zájem a pozitivní ohlas.

Lukáš Istenčin, publikováno 1.10.2008 0:02, zhlédnuto 4910×, 1 komentář

Adaptační kurzy - první krok na cestě k vytváření pozitivního klimatu ve třídě

Práce zpracovaná jako závěrečná práce v rámci absolvování studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu se zabývá adaptačními kurzy a jejich vlivem na tvorbu klimatu ve třídě.

Eva Nováková, publikováno 29.9.2008 12:37, zhlédnuto 6295×

Využití šachů k hodnocení školního klimatu v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze využít zajímavého nástroje – šachovnice a rozmístění šachových figur pro zjišťování postavení třídy vzhledem k ostatním třídám, třídnímu učiteli a ostatním vyučujícím.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 6131×

141 — 150 z celkem 273


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
3.7.2020 13:39
Česká rozvojová agentura podporuje trojstranné projekty českých organizací. Jedním…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
2.7.2020 13:29
Sluníčko svítí, květiny kvetou a bazén volá. Ano vážení, léto je konečně tu.…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…