- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Proč naslouchat žákům a podporovat jejich participaci na životě školy?
Text je druhým dílem k seriálu věnovanému tématu participace žáků a je věnován nastínění hlavních argumentů, proč bychom měli ve škole žákům naslouchat a podporovat jejich participaci na životě školy.
Co znamená, když se řekne participace žáků
První část k seriálu věnovanému tématu participace žáků. Jeho cílem je přiblížit čtenářům současné chápání tohoto slovního spojení a rovněž naznačit význam základních škol jako prvních institucí, kde se…
Participace žáků na životě školy
Úvod k seriálu
Projekt QualiVET
ISO normy, model excelence EFQM či CAF se ve školách vyučujících strojírenské obory soustřeďují většinou na zlepšování kvality řízení jako takového a opomíjejí kvalitu výuky. Dobrá výuka se projeví ve zlepšení…
Kritéria hodnocení podmínek průběhu a výsledků vzdělávání a školských služeb pro školní rok 2008/2009
Kritéria hodnocení podmínek průběhu a výsledků vzdělávání a školských služeb pro školní rok 2008/2009.
Průřezová témata a jejich začlenění do ŠVP na málotřídních školách
Průřezová témata jsou povinnou součástí základního vzdělávání na 1. i 2. stupni, a proto i na málotřídních školách musí být do školního vzdělávacího programu začleněna a vhodnou formou realizována. Článek…
Učební osnovy na málotřídních školách
Na základě zkušeností z práce osmi málotřídních škol, se kterými jsme spolupracovali při tvorbě jejich ŠVP, lze říci, že zkušenosti, poznatky i problémy z tvorby ŠVP byly v mnoha ohledech stejné, jako na plně…
Školní parlament - úvodní jednání výborů
Jak probíhalo úvodní jednání jednotlivých výborů školního parlamentu?
Zkušenosti z autoevaluace v pilotních školách
Článek přináší zkušenosti z autoevaluace v pilotních školách v podobě stručného shrnutí monitoringu a ukázek autoevaluačních nástrojů některých škol.
Vztahy v žákovském kolektivu
Popis realizace dotazníku, který zjišťuje vztahy v kolektivu třídy 4. ročníku základní školy, ukazuje možnost, jak může učitel snadno posoudit vztahy mezi žáky ve své třídě.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|