- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Zaměření školy - úvod do charakteristiky školního vzdělávacího programu
Článek uvádí konkrétní ukázky typů zpracování zaměření školy v ŠVP, jež mohou být inspirací při jeho tvorbě.
Tvorba ŠVP na málotřídních školách - charakteristika školy
Zkušenosti s tvorbou ŠVP na vybraných málotřídních školách, doložené praktickými ukázkami.
Několik poznámek ke SWOT analýze a jejím využití při tvorbě ŠVP
Článek se snaží upozornit na některá úskalí SWOT analýzy.
Školní šikanování z různých stran
Autor z různých pohledů na konkrétním příkladu ukazuje, co je šikana. Zároveň upozorňuje na nepřipravenost učitelů tento jev řešit (zejména v pokročilých stadiích).
Nikdo nemá právo ubližovat druhému
Příspěvek se zabývá domácím násilím, upozorňuje na některé jeho varovné signály a uvádí možné formy pomoci dětem, které se staly jeho oběťmi.
Analýza podmínek školy aneb SWOT analýza jako odrazový můstek pro tvorbu ŠVP
Jednou z možností, jak provést analýzu podmínek školy a uvědomit si tak své výchozí podmínky, rezervy a možnosti, je použít metodu SWOT analýzy. Příspěvek přináší ukázky z vybraných málotřídních škol.
Pracovní dílna k tvorbě ŠVP
Zamyšlení účastníků setkání vybraných málotřídních škol nad školskou reformou a tvorbou školních vzdělávacích programů.
Zkušenosti z výuky v multikulturních třídách v USA
Příspěvek představuje propracovaný systém výuky dětí-imigrantů na americké střední škole. Autorka popisuje své zkušenosti s výukou angličtiny v rámci tzv. ESOL tříd, tj. tříd pro jazykovou přípravu.
Komentář k vybraným ustanovením školského zákona z pohledu RVP ZV a ŠVP
Text byl zpracován pro potřeby školení v projektu Koordinátor a se souhlasem NIDV je zveřejněný i na tomto vzdělávacím portálu.
Specifika tvorby ŠVP na málotřídních školách
Příspěvek postihuje rozdíly mezi tvorbou ŠVP na málotřídních a plně organizovaných školách.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu - rozdělení na jednotlivé…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|