RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 92

Odborný panel chce podpořit systematický rozvoj čtenářských dovedností a postojů dětí a žáků českých škol

Článek přináší shrnutí první minikonference odborného panelu projektu Podpora práce učitelů (PPUČ) pro čtenářskou gramotnost, která se konala 30. května 2017 v Praze. Setkání se zúčastnili zástupci pedagogických…

Petr Koubek, publikováno 16.10.2017 10:49, zhlédnuto 3760×

Uplatňování supervize ve školských zařízení institucionální výchovy a preventivně výchovné péče

V diagnostických a výchovných ústavech a dětských domovech se školou se v posledních letech zvýšil počet dětí traumatizovaných, se závislostmi na návykových látkách, s psychiatrickými diagnózami a dalšími velmi…

PhDr. Ivana Slavíková, publikováno 4.12.2013 11:33, zhlédnuto 7815×

Supervize pro učitele jako cesta k řešení náročných situací

Co je supervize a co může nabídnout školám a učitelům? Možná nejlepší odpovědí na tuto otázku jsou přímé zkušenosti a reflexe supervidovaných učitelů: „Možnost podělit o své problémy s ostatními a vyslechnout…

RNDr. Renata Svobodová, publikováno 19.11.2013 10:12, zhlédnuto 15041×

Nástroje pro vlastní hodnocení jsou na Metodickém portálu

MŠMT schválilo prodloužení nejžádanějších aktivit projektu Cesta ke kvalitě do srpna 2012. Díky tomu mohou učitelé ještě využívat workshopů a služeb terénních poradců autoevaluace. Evaluační nástroje vytvořené v…

Zoja Franklová, publikováno 11.9.2012 8:55, zhlédnuto 6546×

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy V

Příspěvek je další ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy. V následujícím textu je popsáno jak provádět analýzu a vyhodnocení výsledků dat, které jste získali některou…

Marek Václavík, publikováno 22.5.2012 13:40, zhlédnuto 5324×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 2. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 18.5.2012 15:21, zhlédnuto 8457×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 1. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 17.5.2012 9:57, zhlédnuto 6315×, hodnocení: Hodnocení: 2

Autoevaluace a proměna ŠVP

Cílem článku je popsat důležité momenty a klíčové osoby v procesu vlastního hodnocení školy a nastínit místa, kde je ještě třeba podat školám pomocnou ruku.

Barbora Glaserová, publikováno 11.4.2012 9:32, zhlédnuto 5327×, hodnocení: Hodnocení: 3

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VIII

Poslední příspěvek ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy rychle a stručně v bodech shrnuje celý proces autoevaluace a upozorňuje na časté chyby, které mohou vést k neúspěchu a…

Marek Václavík, publikováno 13.3.2012 8:25, zhlédnuto 4359×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII (role v procesu autoevaluace)

Příspěvek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII popisuje odpověď na velmi často v praxi pokládanou otázku – „Co mají konkrétně jednotliví lidé v autoevaluačním procesu dělat?“ V textu se…

Marek Václavík, publikováno 20.2.2012 13:02, zhlédnuto 5495×, hodnocení: Hodnocení: 2

1 — 10 z celkem 92
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
26.3.2020 12:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Pomoc při organizaci zápisů do 1. ročníků ZŠ (nebo zápisů do MŠ).
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
26.3.2020 16:55
Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 12:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Už více než 10 let vyvíjíme metody výuky moderních dějin založené na digitálních…