RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Metodika hodnocení kompetence učitele v praxi

Článek na konkrétním příkladu prezentuje vytváření metodiky hodnocení kompetence pedagogických pracovníků a s ohledem na potenciál školy a vizi jejího rozvoje zdůrazňuje význam efektivního hodnocení pedagogických…

Mgr. Jiří Trunda, publikováno 23.3.2011 16:18, zhlédnuto 8689×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Čas pro učební proces

Příspěvek nabízí autoevaluační nástroje, které byly vytvořeny pro zkoumání oblasti „Čas pro učební proces“ a umožňují seznámení s vyhodnocením dílčích témat zkoumané oblasti i s jejich reflexí.

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 8343×

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 14009×

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 13669×

Profesní sebehodnocení pedagoga

Příspěvek se zabývá využitím profesního sebehodnocení pedagogického pracovníka jako jedné z metod autoevaluace školy.

Jana Vítková, publikováno 7.7.2008 13:27, zhlédnuto 22351×

Hodnocení pedagogických pracovníků

Nabízíme Vám materiál, který v ZŠ v Chrudimi využívají pro hodnocení pedagogických pracovníků. Příspěvek obsahuje hodnotící tabulku, záznamový arch i popis práce s hodnotící škálou.

Zdeněk Brož, publikováno 16.5.2007 0:00, zhlédnuto 10966×

Žáci známkují učitelku

V příspěvku autorka uvádí možnost sebehodnocení práce každého pedagoga. Na základě dotazníku pedagog zjistí, jak se žáci v jeho hodinách cítí, jak jim vyhovují pracovní podmínky, jak jsou motivováni k práci...

Lucie Procházková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 5678×

Praktický příklad k vlastnímu hodnocení školy - průběh vzdělávání

Přinášíme ukázku, jak lze rozpracovat kritéria a jejich hodnotící stupně v oblasti autoevaluace, která se zaměřuje na průběh vzdělávání.

Danuše Nezvalová, publikováno 27.10.2006 0:00, zhlédnuto 7342×

Průběh vzdělávání žáků a studentů - charakteristika oblasti

Jaké cíle si lze stanovit a které nástroje je vhodné tvořit a použít.

Hana Žufanová, publikováno 20.10.2006 0:00, zhlédnuto 5453×

Hodnocení práce učitele

Zajímá vás kvalita vašeho učení? Zkuste zažádat o certifikaci.

Mirka Škardová, publikováno 6.10.2006 0:00, zhlédnuto 11920×

1 — 10 z celkem 16
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.