RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Metodika hodnocení kompetence učitele v praxi

Článek na konkrétním příkladu prezentuje vytváření metodiky hodnocení kompetence pedagogických pracovníků a s ohledem na potenciál školy a vizi jejího rozvoje zdůrazňuje význam efektivního hodnocení pedagogických…

Mgr. Jiří Trunda, publikováno 23.3.2011 16:18, zhlédnuto 8638×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Čas pro učební proces

Příspěvek nabízí autoevaluační nástroje, které byly vytvořeny pro zkoumání oblasti „Čas pro učební proces“ a umožňují seznámení s vyhodnocením dílčích témat zkoumané oblasti i s jejich reflexí.

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 8289×

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 13915×

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 13611×

Profesní sebehodnocení pedagoga

Příspěvek se zabývá využitím profesního sebehodnocení pedagogického pracovníka jako jedné z metod autoevaluace školy.

Jana Vítková, publikováno 7.7.2008 13:27, zhlédnuto 22102×

Hodnocení pedagogických pracovníků

Nabízíme Vám materiál, který v ZŠ v Chrudimi využívají pro hodnocení pedagogických pracovníků. Příspěvek obsahuje hodnotící tabulku, záznamový arch i popis práce s hodnotící škálou.

Zdeněk Brož, publikováno 16.5.2007 0:00, zhlédnuto 10898×

Žáci známkují učitelku

V příspěvku autorka uvádí možnost sebehodnocení práce každého pedagoga. Na základě dotazníku pedagog zjistí, jak se žáci v jeho hodinách cítí, jak jim vyhovují pracovní podmínky, jak jsou motivováni k práci...

Lucie Procházková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 5644×

Praktický příklad k vlastnímu hodnocení školy - průběh vzdělávání

Přinášíme ukázku, jak lze rozpracovat kritéria a jejich hodnotící stupně v oblasti autoevaluace, která se zaměřuje na průběh vzdělávání.

Danuše Nezvalová, publikováno 27.10.2006 0:00, zhlédnuto 7311×

Průběh vzdělávání žáků a studentů - charakteristika oblasti

Jaké cíle si lze stanovit a které nástroje je vhodné tvořit a použít.

Hana Žufanová, publikováno 20.10.2006 0:00, zhlédnuto 5428×

Hodnocení práce učitele

Zajímá vás kvalita vašeho učení? Zkuste zažádat o certifikaci.

Mirka Škardová, publikováno 6.10.2006 0:00, zhlédnuto 11831×

1 — 10 z celkem 16
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV