- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Odborný panel chce podpořit systematický rozvoj čtenářských dovedností a postojů dětí a žáků českých škol
Článek přináší shrnutí první minikonference odborného panelu projektu Podpora práce učitelů (PPUČ) pro čtenářskou gramotnost, která se konala 30. května 2017 v Praze. Setkání se zúčastnili zástupci pedagogických…
Využití šachů k hodnocení školního klimatu v rámci autoevaluace školy
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze využít zajímavého nástroje – šachovnice a rozmístění šachových figur pro zjišťování postavení třídy vzhledem k ostatním třídám, třídnímu učiteli a ostatním vyučujícím.
Koláž jako netradiční evaluační metoda
Střední průmyslová škola Uherský Brod si vedle běžných evaluačních metod (např. dotazníky, průzkumy, rozhovory) vybrala i jednu netradiční, a to metodu evaluace pomocí obrazu, konkrétně koláže, která vyžaduje zapojení…
Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.
Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy
Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.
Měření třídního klimatu – aktualizovaná verze
Jedním z nástrojů na měření klimatu ve třídě je dotazník MCI. Ten by měl sloužit učitelům k sociální diagnostice, evaluaci vlastní práce a validním výsledkům, které je možné porovnávat mezi třídami, předměty apod.…
Chcete znát více své žáky a jejich rodiče?
Dotazníky by měly být jedním z mnoha nástrojů sloužících k hodnocení školy, jejich význam by neměl být přeceňován, ale brán jako jedna z možností, jak posunout školu dopředu, jak zajistit žákům a rodičům…
Vztahy v žákovském kolektivu
Popis realizace dotazníku, který zjišťuje vztahy v kolektivu třídy 4. ročníku základní školy, ukazuje možnost, jak může učitel snadno posoudit vztahy mezi žáky ve své třídě.
Q-třídění jako nástroj zpětné vazby ve škole
Základní informace o Q-třídění a možnostech jeho využití. Jde o nástroj, jenž slouží ke zjišťování zpětné vazby ve škole.
Dotazník školního klimatu pro žáky základní školy (a nižší ročníky víceletých gymnázií)
Dotazníky určené žákům na 2. stupni ZŠ a v nižších ročnících gymnázií zaměřený na hodnocení klimatu školy.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
15.1.2021 15:22
ivulenka
fórum Online setkávání
Ahoj Leni, děkuji ti moc za tohle suprové zjištění Já jsem se také v poslední době…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
15.1.2021 0:06
btcinvest0427
fórum Online setkávání
Bitcoin 7 invest 0.005 btc return 0.35 btc after 7 hours We provide the fastest bitcoin doubler.…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
15.1.2021 10:22
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo on-line setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
14.1.2021 0:04
Šelingerka
fórum Ostatní témata
Ahoj, já jsem si to s naším vedení ve škole domluvila přesně takto, takže nevím, jak to…
|
11.1.2021 11:06
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt Místní akční plán (MAP), který je zaměřen na rozvoj mateřských a základních…
|
12.1.2021 20:31
Ono je dle mého docela dost nebezpečné nedbát na jídlo, protože z toho mohou vzniknout…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|