RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 27

Vyhláška o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů

Škola nebo školské zařízení jako subjekt vykonávající činnost podle zákona č. 561/2004 Sb. musí evidovat úrazy dětí, žáků a studentů, k nimž došlo při vzdělávání a s ním přímo souvisejících činnostech nebo…

Mgr. Petr Vokáč, publikováno 21.6.2011 14:08, zhlédnuto 14117×

10 důvodů, proč používat elektronickou žákovskou knížku

Zkušenosti s ověřováním elektronické žákovské knížky (SW aplikace pro školskou administrativu) jako nové formy komunikace mezi učitelem, žákem a rodičem. Proč elektronickou žákovskou knížku používat a jaké výhody…

Zdeněk Chalupský, publikováno 24.3.2011 10:00, zhlédnuto 16383×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Jsou informace o úrazech ve školách dostatečným podkladem pro jejich prevenci?

Autor ve svém teoretickém příspěvku analyzuje statistiky úrazů v českých vzdělávacích zařízeních. Upozorňuje na nedostatky v evidování úrazů a na nedostatečnou výpovědní hodnotu úrazových statistik ve vztahu k…

PaedDr. Jan Tupý, publikováno 12.3.2010 9:20, zhlédnuto 10358×

ICT metodik, ICT koordinátor

Informační článek, který popisuje funkci ICT metodika, resp. koordinátora, informační a metodické zdroje pro jeho činnost; mapuje aktuální nabídku studia k výkonu této specializované funkce včetně přehledu institucí, cen…

Roman Úlovec, publikováno 10.3.2010 9:16, zhlédnuto 34587×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Nové třídní knihy a další dokumenty pro základní školy

Od školního roku 2009/2010 budou stávající třídní knihy a další školské dokumenty postupně nahrazeny novými, které vznikly na základě požadavků škol v souvislosti s novým pojetím výuky podle školních vzdělávacích…

VÚP, publikováno 21.9.2009 12:21, zhlédnuto 20362×

Úvod ke struktuře individuálních vzdělávacích plánů (dále jen IVP)

Na základě zjištěných skutečností v základních školách v nejednotnosti, nepřesnosti a neúplnosti vypracovaných IVP vyplynula potřeba jejich inovace a sjednocení. Výzkumný ústav pedagogický v Praze v roce 2008 řešil úkol…

VÚP Praha, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 22519×, 1 komentář

Komentář k vybraným ustanovením školského zákona z pohledu RVP ZV a ŠVP

Text byl zpracován pro potřeby školení v projektu Koordinátor a se souhlasem NIDV je zveřejněný i na tomto vzdělávacím portálu.

Jan Tupý, publikováno 24.10.2005 0:00, zhlédnuto 13234×

21 — 27 z celkem 27
«« « 1 2 3


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.11.2019 18:20
Milá kolegyně, doufejme, že ti odpovědní projdou sebereflexí a konečně si přiznají, že…
15.11.2019 11:23
Gramotnosti – v našem případě schopnosti číst, počítat a využívat ICT techniku –…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
15.11.2019 11:12
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Dovednost dobře komunikovat a spolupracovat s dětmi, kolegy, rodiči, dalšími partnery…
17.11.2019 18:10
host
Michale, mluvíte mi z duše. Mám ve třídě podobné dítě a toto dítě má navíc…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
14.11.2019 21:25
matka
Proč se pořad brání je ty děti co jsou problémoví a co naše děti, proč mám odvádět…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…