- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vyhláška o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů
Škola nebo školské zařízení jako subjekt vykonávající činnost podle zákona č. 561/2004 Sb. musí evidovat úrazy dětí, žáků a studentů, k nimž došlo při vzdělávání a s ním přímo souvisejících činnostech nebo…
10 důvodů, proč používat elektronickou žákovskou knížku
Zkušenosti s ověřováním elektronické žákovské knížky (SW aplikace pro školskou administrativu) jako nové formy komunikace mezi učitelem, žákem a rodičem. Proč elektronickou žákovskou knížku používat a jaké výhody…
Jsou informace o úrazech ve školách dostatečným podkladem pro jejich prevenci?
Autor ve svém teoretickém příspěvku analyzuje statistiky úrazů v českých vzdělávacích zařízeních. Upozorňuje na nedostatky v evidování úrazů a na nedostatečnou výpovědní hodnotu úrazových statistik ve vztahu k…
ICT metodik, ICT koordinátor
Informační článek, který popisuje funkci ICT metodika, resp. koordinátora, informační a metodické zdroje pro jeho činnost; mapuje aktuální nabídku studia k výkonu této specializované funkce včetně přehledu institucí, cen…
Nové třídní knihy a další dokumenty pro základní školy
Od školního roku 2009/2010 budou stávající třídní knihy a další školské dokumenty postupně nahrazeny novými, které vznikly na základě požadavků škol v souvislosti s novým pojetím výuky podle školních vzdělávacích…
Úvod ke struktuře individuálních vzdělávacích plánů (dále jen IVP)
Na základě zjištěných skutečností v základních školách v nejednotnosti, nepřesnosti a neúplnosti vypracovaných IVP vyplynula potřeba jejich inovace a sjednocení. Výzkumný ústav pedagogický v Praze v roce 2008 řešil úkol…
Komentář k vybraným ustanovením školského zákona z pohledu RVP ZV a ŠVP
Text byl zpracován pro potřeby školení v projektu Koordinátor a se souhlasem NIDV je zveřejněný i na tomto vzdělávacím portálu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
21.4.2021 9:03
Zdravíme, co se týče modulu DUM, formát pptx samozřejmě vkládat lze, s odůvodněným…
|
19.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
21.4.2021 8:48
Zdravíme, jako úvod do problematiky vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
20.4.2021 9:51
HiroyuYulin
Dobrý den, v pravidlech pro DUM na rvp jsem se dočetla, že není možno vkládat formát pptx.…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|