RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 79

Školní parlament - proč ano?

Proč na základních školách vytvářet školní parlamenty? Kterými znalostmi, dovednostmi a postoji můžeme žáky ve školním parlamentu vybavit?

Jan Hoštička, publikováno 15.3.2007 0:00, zhlédnuto 7342×

Žákovská samospráva

Příspěvek se skládá ze dvou částí. V první - obecné části se definují východiska pro možnosti zřízení žákovské samosprávy. Druhá část přináší konkrétní zkušenosti s prací žákovské samosprávy na ZŠ Milady…

PaedDr. Miroslav Kudyvejs, publikováno 13.7.2006 0:00, zhlédnuto 12718×

Komunikující škola, která umí předávat informace - učitel a žák

Je naše škola otevřená? Dokáže komunikovat s žáky a předávat jim informace jakýmkoliv způsobem? Jaké formy komunikace a předávání informací mohou existovat?

Jan Hoštička, publikováno 10.7.2006 0:00, zhlédnuto 7606×

Komunikace mezi školou a rodiči žáků

Pomocí následující článku si můžeme zodpovědět otázku, zda je naše škola dostatečně otevřená veřejnosti a schopná podávat rodičům žáků důležité informace.

Jan Hoštička, publikováno 26.6.2006 0:00, zhlédnuto 11918×

Školní šikanování z různých stran

Autor z různých pohledů na konkrétním příkladu ukazuje, co je šikana. Zároveň upozorňuje na nepřipravenost učitelů tento jev řešit (zejména v pokročilých stadiích).

Michal Kolář, publikováno 2.1.2006 0:00, zhlédnuto 12918×

Nikdo nemá právo ubližovat druhému

Příspěvek se zabývá domácím násilím, upozorňuje na některé jeho varovné signály a uvádí možné formy pomoci dětem, které se staly jeho oběťmi.

Zuzana Fojtíková Fojtíková, publikováno 22.12.2005 0:00, zhlédnuto 7176×

Zkušenosti z výuky v multikulturních třídách v USA

Příspěvek představuje propracovaný systém výuky dětí-imigrantů na americké střední škole. Autorka popisuje své zkušenosti s výukou angličtiny v rámci tzv. ESOL tříd, tj. tříd pro jazykovou přípravu.

Zdenka Mašková, publikováno 6.12.2005 0:00, zhlédnuto 5976×

Výchova demokratického občana - klima školy

Průřezové téma Výchova demokratického občana klade důraz na propojení kognitivní složky s aplikačními schopnostmi žáků. K dosažení tohoto cíle napomáhá koncept otevřené školy s demokratickým klimatem.

Věra Jirásková, publikováno 27.11.2004 0:00, zhlédnuto 12772×

Vliv prostředí školy na její klima

Autorka se ve svém příspěvku věnuje problematice školního klimatu, co na něj působí, které dimenze patří ke školnímu prostředí. Dále autorka popisuje jednotlivé typy školního klimatu. Částečně odpovídá na otázku,…

Helena Grecmanová, publikováno 11.11.2004 0:00, zhlédnuto 40056×

71 — 79 z celkem 79
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.11.2019 15:15
Středa 27. 11. 2019, 20:00 Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce -…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
13.11.2019 14:50
fórum Aktuality
- online setkání - středa 20. 11. 2019, 20:00 Dobový kontext obecných historických témat.…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…
13.11.2019 14:42
Středa 20. 11. 2019, 20:00 Dějepisné perspektivy - historičtí aktéři včera, dnes a zítra…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:02
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Dotkni se sám sebe. Jsou…