- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Využití Etické výchovy na 1. stupni ZŠ – 3. část
Článek čitatele seznamuje s Etickou výchovou a jejím využitím na 1. stupni ZŠ v podobě závěrečného shrnutí ve vazbě na předchozí příspěvky.
Využití Etické výchovy na 1. stupni ZŠ – 2. část
Článek seznamuje s Etickou výchovou a jejím využitím na 1. stupni ZŠ v podobě ukázek aktivit žáků.
Využití Etické výchovy na 1. stupni ZŠ – 1. část
Článek seznamuje s Etickou výchovou a jejím využitím na 1. stupni ZŠ v podobě obecného úvodu, výchovného stylu Etické výchovy a metod Etické výchovy.
Naplňování vize otevřené školy
Náměty pro působení školy v oblasti utváření možných příležitostí pro spolupráci vedoucí k proměně klimatu školy.
Komunikací k otevřené škole
Naše škola je otevřena široké veřejnosti, aktuální informace naleznete na www.hluchak.cz.
Proč naslouchat žákům a podporovat jejich participaci na životě školy?
Text je druhým dílem k seriálu věnovanému tématu participace žáků a je věnován nastínění hlavních argumentů, proč bychom měli ve škole žákům naslouchat a podporovat jejich participaci na životě školy.
Jak podporovat participaci žáků
Text je posledním z řady teoreticky zaměřených příspěvků v seriálu věnovaném tématu participace žáků. Pozornost je v něm věnována dvěma typickým způsobům podpory participace žáků dospělými ve škole. V závěru…
Participace žáků na životě školy
Úvod k seriálu
Co znamená, když se řekne participace žáků
První část k seriálu věnovanému tématu participace žáků. Jeho cílem je přiblížit čtenářům současné chápání tohoto slovního spojení a rovněž naznačit význam základních škol jako prvních institucí, kde se…
Podoby žákovské participace
Text je třetím dílem seriálu věnovanému tématu participace žáků. Záměrem textu je přiblížit čtenářům možné úrovně participace žáků, její formy a obsah.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
5.3.2021 1:32
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo z vás již řešil situaci, kdy žák 2.ročníku…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|