RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 6

Metodické doporučení ke zřízení funkce asistenta pedagoga

20. porada vedení dne 22. 5. 2015 schválila metodický dokument - Metodické doporučení ke zřízení funkce asistenta pedagoga – materiál je určen zejména pracovníkům školských poradenských zařízení, ředitelům škol,…

MŠMT, publikováno 3.6.2015 19:30, zhlédnuto 6960×

Asistent pedagoga: praktické zkušenosti se zajištěním pozice ve škole

Základní školy se v současné době čím dál častěji dostávají do situací, kdy musí pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami zajistit do třídy asistenta pedagoga. Ne vždy však získají asistenta na potřebný…

Alžběta Pavlíčková, publikováno 12.11.2014 9:53, zhlédnuto 5605×

Školní speciální pedagog: Modely zapojení speciálních pedagogů v našich školách

Článek je zaměřen na profesi speciálního pedagoga a možnosti jeho zapojení v rámci školního vzdělávání.

A. Kucharská, J. Mrázková, R. Wolfová, V. Tomická, publikováno 24.3.2014 9:38, zhlédnuto 7699×

Úvod do školní psychologie: Psycholog na škole

Kniha přináší informace o školní psychologii a její úloze v každodenním školním prostředí. Zabývá se vztahy školního psychologa s ostatními zaměstnanci školy, životem celé komunity školy se školním psychologem. Kniha…

Štech, S., Zapletalová, J., publikováno 20.11.2013 9:33, zhlédnuto 4760×, 1 komentář

Asistent pedagoga I.

V seriálu se dozvíte krátce z historie zavádění pozice asistenta pedagoga do praxe. Utvoříte si lepší představu o pozicích asistent pedagoga pro žáky se zdravotním postižením, asistent pedagoga pro žáky se sociálním…

Petra Pšeničková, publikováno 30.10.2013 11:57, zhlédnuto 9434×, hodnocení: Hodnocení: 4

Názor učitelů na povolání, výuku a vztahy

Výzkum Factum Invenio se na objednávku MŠMT v roce 2009 zaměřil na názory učitelů a studentů učitelství. Podívejme se nyní, jak vnímají školu učitelé ve srovnání s názory žáků a rodičů, jak jsme je sledovali na…

Jana Hrubá, publikováno 24.2.2010 12:41, zhlédnuto 9860×

1 — 6 z celkem 6


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…