RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 954

Co nevíme o bramborách?

Text popisuje realizaci aktivity zaměřené na využití formativního hodnocení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v 5. ročníku základní školy. Ověření uvedené aktivity proběhlo ve třídě 5. M v Základní škole…

Mgr. Hana Havlínová, Ph.D., publikováno 31.1.2018 9:55, zhlédnuto 3843×

Co nevíme o ...?

Výuková aktivita pro 1. stupeň základní školy, jejímž cílem je rozvoj schopností efektivně pracovat ve skupině, ukazuje jeden ze způsobů, jak lze přistupovat k formativnímu hodnocení žáků. Kromě podrobného popisu…

Mgr. Simona Šedá, publikováno 31.1.2018 9:51, zhlédnuto 5580×

Šestiúhelníky v 5. ročníku základní školy

Text představuje jednu z možností využití sebehodnocení žáků v hodině matematiky. Pro ilustraci postupu byla vybrána aktivita šestiúhelníky, při jejímž plánování a realizaci bylo sledováno více cílů. Z hlediska…

Mgr. Hana Havlínová, Ph.D., publikováno 30.1.2018 9:39, zhlédnuto 3901×, 1 komentář

Možnosti hodnocení žáků

Článek a odkazy pod ním nabídnou pedagogům vyučujícím na základní škole možné návrhy hodnocení žáků včetně ilustrativních úloh, které se odpilotovaly, v běžné pedagogické praxi odzkoušely. Úlohy, jejich hodnocení…

Mgr. Hana Havlínová Ph.D., publikováno 30.1.2018 9:35, zhlédnuto 4372×

Jak rozvíjet motoriku v přípravné třídě? – 7. díl

Článek nabízí poutavé aktivity na rozvoj hrubé a jemné motoriky, grafomotoriky. Žáci si vyzkouší pokusy s krepákem, výrobu a chytání rybek, stříhání i skládání papíru. Kreslení barevným pískem, velkými křídami i…

Petra Pšeničková, publikováno 25.1.2018 9:07, zhlédnuto 3913×, hodnocení: Hodnocení: 3

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – povodně

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 24.1.2018 9:40, zhlédnuto 3832×

Jak rozvíjet motoriku v přípravné třídě? – 6. díl

Článek nabízí poutavé aktivity na rozvoj hrubé a jemné motoriky, grafomotoriky. Na žáky čeká samotvrdnoucí a terapeutická hmota, brčkové bludiště, hry s padákem i jedlé náramky.

Petra Pšeničková, publikováno 22.1.2018 9:17, zhlédnuto 3930×, hodnocení: Hodnocení: 3

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – mimořádné události

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 16.1.2018 9:30, zhlédnuto 2631×

Google a vzdělávání 1

Seriál Google a vzdělávání pojednává o využitelnosti služeb společnosti Google ve vzdělávací oblasti. První díl nás uvede do problematiky sdílení, jeho výhod a úskalí, dále informuje o službě G Suite pro…

Mgr. Karel Šimeček, publikováno 8.1.2018 9:09, zhlédnuto 3378×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Zásady pohybové gramotnosti na příkladu kolektivního sportu kin-ballu

Článek popisuje zásady pohybové gramotnosti na pravidlech kolektivního sportu kin-ballu. V úvodu zmiňuje také vývoj tohoto pojmu od prvních návrhů v rámci sociálního marketingu v Kanadě na počátku sedmdesátých let…

Martin Paur, publikováno 4.1.2018 10:01, zhlédnuto 3004×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

111 — 120 z celkem 954


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV