RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 944

Výukový scénář pro práci s tablety – Spolupráce mezi školami

Výukový scénář se pokouší zkombinovat dva hlavní přínosy používání tabletů ve výuce: mobilitu a multimediální využití. Tento výukový scénář by měl učitelům nabídnout nápady, jak používat mobilní zařízení k…

Barbora Grečnerová, publikováno 15.9.2015 9:05, zhlédnuto 3951×

History Charles IV

Příspěvek ukazuje, jak využít metodu CLIL při výuce dějepisu.

Mgr. Naďa Holická, publikováno 7.9.2015 10:37, zhlédnuto 5278×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 4. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 2.9.2015 8:58, zhlédnuto 12164×

Cvičení sluchové analýzy a syntézy III

Závěrečná část třídílného seriálu nabízí rozšiřující aktivity pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy. Aktivity je vhodné zahrnout do výuky vždy, když žáci mají obtíže ve čtení či psaní. Vynechávají,…

Petra Pšeničková, publikováno 1.9.2015 9:03, zhlédnuto 7426×, hodnocení: Hodnocení: 3

Zařazení a vzdělávání nově příchozího žáka-cizince do škol s minimálními zkušenostmi se žáky-cizinci

Text má poskytnout ředitelům, pedagogům a dalším pedagogickým pracovníkům v základním školství na základě příkladů dobré praxe organizační pokyny a metodická doporučení, jak postupovat při přijímání,…

Jaromíra Šindelářová, publikováno 27.8.2015 8:45, zhlédnuto 5334×

Cvičení sluchové analýzy a syntézy II

Druhá část třídílného seriálu nabízí navazující aktivity pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy. Aktivity je vhodné zahrnout do výuky vždy, když žáci mají obtíže ve čtení či psaní. Vynechávají, přidávají,…

Petra Pšeničková, publikováno 26.8.2015 10:02, zhlédnuto 7923×, hodnocení: Hodnocení: 3

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 3. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 25.8.2015 9:03, zhlédnuto 5056×

Výukoví roboti: nástroj pro rozvoj algoritmického myšlení

Výukoví roboti nesporně představují jednu ze zajímavých forem vzdělávání. Jsou založené na myšlence, že žák programuje svého robota, jehož cena je typicky pod 100 USD. Tímto programováním se učí řešit různé úkoly.

Michal Černý, publikováno 25.8.2015 9:02, zhlédnuto 7860×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Zařazování žáků-cizinců do ročníků v základní škole

Text se zaměřuje na pravidla zařazování žáků-cizinců do ročníků základních škol. Na základě legislativních pravidel přináší ředitelům škol i pedagogům návod, jak v těchto případech postupovat. Stručně popisuje…

Jitka Kendíková, publikováno 20.8.2015 9:45, zhlédnuto 3523×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 2. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 18.8.2015 10:36, zhlédnuto 8219×

161 — 170 z celkem 944


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2019 12:00
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 24. 5. 2019, 20:00 Jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit…
16.10.2019 9:54
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
17.10.2019 10:22
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
+                                                               …
16.10.2019 11:57
Webinář Čtení, to je zábava odvysíláme 24. 10. 2019. Dotazy můžete psát sem, ale…
14.10.2019 18:59
JUDr. Hana Poláková, dlouholetá a zkušená lektorka v oblasti školských právních…
15.10.2019 10:30

Dobrý den, služba pro generování náhladů přestala správně fungovat, proto jsme ji…

16.10.2019 11:58
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Informace a závěry diskusních setkání s učiteli a dalšími zájemci o vzdělávání o…
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
10.10.2019 14:08
Širokou škálu her a činností napříč všemi výchovami, které lze využít při práci s…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
16.10.2019 11:51
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 16. 10. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…