RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 966

Využití ICT ve výuce dějepisu

Příspěvek popisuje integraci digitálních technologií do hodin dějepisu. Je určen pro všechny ročníky druhého stupně základní školy a odpovídající ročníky víceletého gymnázia. Prostřednictvím informačních…

Mgr. Lukáš Rada, publikováno 21.1.2016 9:14, zhlédnuto 6043×, 1 komentář

Poruchy autistického spektra: Konec předškolního období, školní zralost

Pohled na poruchy autistického spektra od autorky Kateřiny Thorové přináší komplexní pohled na tuto problematiku. Článek se věnuje předškolnímu období a přípravě na vstup do základní školy.

Kateřina Thorová, publikováno 19.1.2016 9:50, zhlédnuto 6483×

Klíčová slova - náměty pro práci se žáky

Jednou ze základních dovedností potřebnou pro využívání množství internetových informací je dovednost dobré orientace v těchto informacích, dovednost najít právě takové informace, které jedinec v daném okamžiku…

doc. PhDr. Eva Hájková CSc., publikováno 19.1.2016 9:48, zhlédnuto 6738×

Role digitálních technologií ve výuce cizích jazyků – vzdělávací obsah

Druhý díl dvoudílného článku, který vychází jako poslední ze série Digitální technologie ve výuce cizích jazyků, pojednává o digitálních technologiích a jejich roli ve vzděláváním obsahu.

Ondřej Neumajer, publikováno 18.1.2016 8:49, zhlédnuto 7528×, 3 komentáře

Role digitálních technologií ve výuce cizích jazyků – didaktický prostředek

Digitální technologie mohou hrát ve vzdělávání více rolí. V dvoudílném článku, který vychází jako poslední ze série Digitální technologie ve výuce cizích jazyků, se zmíníme o dvou těchto rolích. Tento první díl…

Ondřej Neumajer, publikováno 14.1.2016 9:01, zhlédnuto 7544×, 3 komentáře

Příspěvek češtináře k vytvoření počítačové gramotnosti žáků

Počítač a jeho využití otvírají možnost přístupu k obrovskému množství informací a různých textů, s nimiž by se vzdělaný člověk měl umět vypořádat, měl by umět s nimi pracovat, využít je pro své záměry. K…

doc. PhDr. Eva Hájková CSc., publikováno 13.1.2016 9:15, zhlédnuto 3981×, 5 komentářů

Badatelsky orientované vyučování s projektem Badatelé.cz

Projekt Badatelé.cz je výsledkem spolupráce vzdělávacího centra TEREZA a týmu učitelů, kteří pracovali 2 roky na metodě umožňující zařazovat badatelsky orientované vyučování do běžné výuky na ZŠ. Cílem této metody…

Vzdělávací centrum TEREZA, publikováno 12.1.2016 9:19, zhlédnuto 5340×

ICT a ČJ

Ve vzdělávacím oboru Český jazyk a literatura (ČJaL) lze vybrat velké množství očekávaných výstupů realizovatelných s pomocí ICT. A také v oboru ICT jsou očekávané výstupy, které může podporovat vzdělávací obor ČJaL.

Jitka Altmanová, publikováno 12.1.2016 9:16, zhlédnuto 4347×

Vzdělávací obor Fyzika a digitální technologie

Článek se v teoretické rovině zabývá digitálními technologiemi ve vzdělávacím oboru Fyzika zejména z hlediska Rámcových vzdělávacích programů pro základní školy a gymnázia. Prezentuje názor, dle kterého digitální…

Drahomíra Pecinová, publikováno 6.1.2016 9:30, zhlédnuto 3768×, 2 komentáře

Tvoříme si e-knihu

Článek se zabývá využitím tabletů v hodinách anglického jazyka. Žáci si mohou tvořit vlastní e-knihy, které mohou sloužit jako ukázka toho, co se v hodině naučili.

Mgr. Petra Boháčková, publikováno 2.12.2015 8:51, zhlédnuto 8432×, 2 komentáře

171 — 180 z celkem 966


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…