RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 944

Hodnocení žáků, individualizace v hodnocení učitelem

Hodnocení vypovídá o míře osvojení učiva či o úspěšnosti dané aktivity, poskytuje nám objektivní zpětnou vazbu o znalostech, dovednostech žáků. Prochází určitým systematickým vývojem.

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 4.9.2019 9:19, zhlédnuto 623×

Specifika práce s asistovanými žáky – Hodnocení – 4. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 11.6.2019 9:38, zhlédnuto 944×

Specifika práce s asistovanými žáky – Intervence a IVP – 3. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 10.6.2019 10:33, zhlédnuto 910×

Specifika práce s asistovanými žáky – Asistent pedagoga – 2. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 3.6.2019 9:56, zhlédnuto 1041×

Činitele rozhodující a ovlivňující vznik autority učitele

Autorita učitele je v současnosti hojně diskutovaným tématem. Článek věnovaný tomuto tématu se zaměřuje především na činitele, kteří hrají rozhodující roli při budování autority učitelů. Autorita učitele hraje ve…

Lucie Zormanová, publikováno 30.5.2019 9:30, zhlédnuto 1060×, hodnocení: Hodnocení: 2

Jak (ne)používat technologie – díl 4.: e-mail

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 29.5.2019 0:00, zhlédnuto 1730×, 1 komentář

Specifika práce s asistovanými žáky – Přístupy rodin – 1. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 27.5.2019 10:37, zhlédnuto 743×

Třídní učitel 2.0 – díl 4.: videa

Čtvrtý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na videa a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.5.2019 0:00, zhlédnuto 1239×

Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 1.5.2019 0:00, zhlédnuto 1922×

Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie

Třetí díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na fotografie a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 24.4.2019 0:00, zhlédnuto 2227×, 2 komentáře

11 — 20 z celkem 944
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
10.10.2019 14:08
Širokou škálu her a činností napříč všemi výchovami, které lze využít při práci s…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
13.10.2019 22:16
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
13.10.2019 11:50
Radana
Tak to mi jsme byli na české pevnosti boayrd v tepfactoru a byla to naprostá bomba. To se…
10.10.2019 10:00
Myslíte si, že pracovní listy v mateřské škole lze využít jen u předškolních dětí?…
30.9.2019 8:22
Děkuji J. Vávrovi za teoretické zarámování mého příspěvku. Vždy jsem mile překvapen,…
10.10.2019 11:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 10. 10. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.10.2019 11:06
Edureka
fórum KLUB
A nebo vyzkoušet srovnávač studentských prací - diplomovky, bakalářky, seminárky,…
3.10.2019 12:46
Zkušená lektorka Helena Kumperová naváže na zářijové setkání s tématem asistenta…
30.9.2019 7:47
Zde popsaná metoda je modifikací KWL tabulky od Davida Ausubela (1963). Tu lze použít jak…
3.10.2019 17:27
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…