RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 953

Manipulativní činnosti s didaktickým materiálem

Článek seznamuje čtenáře s využitím manipulativních činností v matematice, v přírodopisu, ve výuce cizích jazyků a při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.

RNDr. Eva Zelendová, publikováno 22.1.2014 10:14, zhlédnuto 7617×

Kompetence učitelů pro CLIL

V patnácté kapitole se věnujeme charakteristice CLIL učitele. Základem zdárné a udržitelné implementace CLIL výuky je odborná připravenost učitelů. Jaké jsou nezbytné předpoklady k tomu, aby učitel mohl vést výuku CLIL…

Gabriela Klečková, publikováno 21.1.2014 15:14, zhlédnuto 7717×

Testování v CLILu

Ve čtrnácté kapitoly příručky Cizí jazyky napříč předměty 2.st.ZŠ o Testování vycházíme z obecných postupů při hodnocení a testování, které se aplikují v rámci CLILu. Rozlišíme mezi sumativním a formativním…

Phil Ball, publikováno 20.1.2014 11:02, zhlédnuto 4606×, 1 komentář

Názorová škála

Článek představuje široké možnosti uplatnění názorové škály ve výuce.

Mgr. Alena Hesová, publikováno 16.1.2014 14:45, zhlédnuto 11612×

Teorie výchovy: Pedagogika jako snění o ideálech

Esej o mravním poslání vychovatele a výchovy obecně je ukázkou z knihy Teorie výchovy.

Martin Strouhal, publikováno 16.1.2014 14:40, zhlédnuto 7017×

ESF projekty a rozvoj ICT dovedností žáků

Článek na příkladu výukové aktivity ukazuje možné postupy rozvoje ICT dovedností žáků, konkrétně při vyhledávání informací.

Daniela Růžičková, publikováno 15.1.2014 9:37, zhlédnuto 5011×

Hodnocení a CLIL

Čtrnáctá kapitola seriálu Implementace CLILu do české školy vychází z příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ. Zamýšlí se nad principy v hodnocení žáků, které se aplikují v rámci CLILu. Sleduje, jak může…

Phil Ball, publikováno 14.1.2014 9:40, zhlédnuto 5088×

Děti, které se rodí v srdci: Adam

Vyprávění náhradní maminky předškoláka a následně školáka Adama - osobní zkušenosti ženy, která se v rámci pěstounské péče snaží pomoci chlapci adaptovat se ve školce, resp. ve škole. Zajímavé jsou také zkušenosti…

Miloslava Striová, publikováno 14.1.2014 9:38, zhlédnuto 4384×, 2 komentáře

Aktivity pro efektivní hodiny CLILu

Třináctá kapitola příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ přináší vhodné druhy aktivit a úkolů pro CLIL hodinu. Stěžejní pro učitele je zamyslet se nad formulací otázek – zadáním úkolů v CLILu.…

Lenka Procházková, publikováno 9.1.2014 12:39, zhlédnuto 7463×

Mám dyslexii: Pro žovit, jaýk je

Článek nabízí teoretický základ pro pochopení čtení a psaní dyslektika včetně praktických doporučení. Kniha Mám dyslexii je především pomůckou pro čtenáře se specifickou poruchou učení při uvědomování si projevů…

O. Zelinková, M. Čedík, publikováno 9.1.2014 12:24, zhlédnuto 5180×

281 — 290 z celkem 953


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV