RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 955

Motivace budoucích učitelů při výběru učitelského povolání

Příspěvek přináší výsledky z vlastního výzkumného šetření autorky. Výzkumné šetření se zaměřilo na zmapování hlavních motivů budoucích učitelů pro výběr učitelského povolání. Výzkum si kladl za cíl na…

Lucie Zormanová, publikováno 4.9.2019 10:10, zhlédnuto 1700×, hodnocení: Hodnocení: 3

Hodnocení žáků, individualizace v hodnocení učitelem

Hodnocení vypovídá o míře osvojení učiva či o úspěšnosti dané aktivity, poskytuje nám objektivní zpětnou vazbu o znalostech, dovednostech žáků. Prochází určitým systematickým vývojem.

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 4.9.2019 9:19, zhlédnuto 923×

Specifika práce s asistovanými žáky – Hodnocení – 4. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 11.6.2019 9:38, zhlédnuto 1123×

Specifika práce s asistovanými žáky – Intervence a IVP – 3. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 10.6.2019 10:33, zhlédnuto 1089×

Specifika práce s asistovanými žáky – Asistent pedagoga – 2. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 3.6.2019 9:56, zhlédnuto 1313×

Činitele rozhodující a ovlivňující vznik autority učitele

Autorita učitele je v současnosti hojně diskutovaným tématem. Článek věnovaný tomuto tématu se zaměřuje především na činitele, kteří hrají rozhodující roli při budování autority učitelů. Autorita učitele hraje ve…

Lucie Zormanová, publikováno 30.5.2019 9:30, zhlédnuto 1756×, hodnocení: Hodnocení: 2

Jak (ne)používat technologie – díl 4.: e-mail

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 29.5.2019 0:00, zhlédnuto 2062×, 1 komentář

Specifika práce s asistovanými žáky – Přístupy rodin – 1. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 27.5.2019 10:37, zhlédnuto 844×

Třídní učitel 2.0 – díl 4.: videa

Čtvrtý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na videa a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.5.2019 0:00, zhlédnuto 1406×

Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 1.5.2019 0:00, zhlédnuto 2301×

21 — 30 z celkem 955
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.1.2020 14:25
Děkuji, kolegové, můžete "odpovídat"; ale můžete také upozornit na něco, co shledáte…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
Digifolio sdružuje informace o Výchově k občanství, Občanském a společenskovědní m…
27.1.2020 20:08
Dominik Raška
Milí lídři, toto fórum je určené pro sdílení Vašich zkušeností s využíváním…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
INFORMACE O NOVĚ VZNIKLÉ ASOCIACI UČITELŮ OBČANSKÉ VÝCHOVY A SPOLEČENSKÝCH VĚD.  TO, O…
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
28.1.2020 13:53
Skupina Finanční gramotnost
Cílem pohledu je podat základní informace o dostupném neformálním vzdělávání ve…