Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 966

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.

Daniela Trojovská, publikováno 14.5.2008 0:00, zhlédnuto 15668×

Zahraniční zkušenosti se sociálně znevýhodněnými dětmi

Příspěvek přináší zajímavé zkušenosti sedmi evropských zemí s řešením problematiky sociálně znevýhodněných dětí.

Jana Kindlmannová, publikováno 12.5.2008 0:00, zhlédnuto 5975×

Jak být lepším učitelem?

Existuje několik možných doporučení, jak „zrestaurovat“ svůj vlastní pedagogický repertoár, styl řízení třídy, způsoby odměňování a trestání apod. Příspěvek se pokouší definovat jakési "desatero" doporučení.

Robert Čapek, publikováno 25.4.2008 0:00, zhlédnuto 8370×

Střípky z konference „Od rozvíjení nadání k rozvoji osobnosti nadaných“

Informace o 5. mezinárodní konferenci, která se konala u příležitosti 10. výročí vzniku Školy pro mimořádně nadané děti a Gymnázia v Bratislavě.

Eva Zelendová, publikováno 16.4.2008 0:00, zhlédnuto 7484×

Učitel a jeho žák – 1. část – žáci Pavla Umhöhová a Tomáš Popelář

První část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Eva Zelendová, publikováno 7.4.2008 0:00, zhlédnuto 6338×

Integrované tematické vyučovanie a nadaný žiak

Příspěvek informuje o specifikách práce s nadanými žáky mladšího školního věku ve třídě s Integrovaným tematickým vyučováním na Slovensku.

Simoneta Babiaková, publikováno 1.4.2008 0:00, zhlédnuto 16239×, hodnocení: Hodnocení: 5

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.

Robert Čapek, publikováno 28.3.2008 0:00, zhlédnuto 7874×

Projekt SIM – Střediska Integrace Menšin

Článek popisuje činnost a aktivity Střediska integrace menšin v Brně, které poskytuje poradenství, vzdělávání a podpůrné služby pro žáky se sociálním znevýhodněním.

SIM (Střediska Integrace Menšin), publikováno 14.3.2008 0:00, zhlédnuto 11518×

Nadaní žáci v pilotních gymnáziích

Příspěvek obsahuje výsledky dotazníkového šetření ohledně podpory nadaných žáků v šesti pilotních gymnáziích.

Eva Zelendová, publikováno 7.3.2008 0:00, zhlédnuto 7626×

Klasifikace dnes?

Současná problematika hodnocení – klasifikace.

Tomáš Pavlas, publikováno 29.2.2008 0:00, zhlédnuto 9761×

881 — 890 z celkem 966


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.1.2021 23:04
Ivulínek
fórum Akce v MŠ
Strašně moc děkuji za tyto tipy na výlety... My doma nevlastníme auto a máme to tak…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
20.1.2021 21:59
Pepina
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
18.1.2021 8:00
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
14.1.2021 21:44

Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a…

15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
19.1.2021 21:50
Ivunka
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
14.1.2021 8:00
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
14.1.2021 17:21

Dobrý den,je zde nějaké řešení?

14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…