RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 966

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.

Daniela Trojovská, publikováno 14.5.2008 0:00, zhlédnuto 15396×

Zahraniční zkušenosti se sociálně znevýhodněnými dětmi

Příspěvek přináší zajímavé zkušenosti sedmi evropských zemí s řešením problematiky sociálně znevýhodněných dětí.

Jana Kindlmannová, publikováno 12.5.2008 0:00, zhlédnuto 5901×

Jak být lepším učitelem?

Existuje několik možných doporučení, jak „zrestaurovat“ svůj vlastní pedagogický repertoár, styl řízení třídy, způsoby odměňování a trestání apod. Příspěvek se pokouší definovat jakési "desatero" doporučení.

Robert Čapek, publikováno 25.4.2008 0:00, zhlédnuto 8189×

Střípky z konference „Od rozvíjení nadání k rozvoji osobnosti nadaných“

Informace o 5. mezinárodní konferenci, která se konala u příležitosti 10. výročí vzniku Školy pro mimořádně nadané děti a Gymnázia v Bratislavě.

Eva Zelendová, publikováno 16.4.2008 0:00, zhlédnuto 7375×

Učitel a jeho žák – 1. část – žáci Pavla Umhöhová a Tomáš Popelář

První část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Eva Zelendová, publikováno 7.4.2008 0:00, zhlédnuto 6220×

Integrované tematické vyučovanie a nadaný žiak

Příspěvek informuje o specifikách práce s nadanými žáky mladšího školního věku ve třídě s Integrovaným tematickým vyučováním na Slovensku.

Simoneta Babiaková, publikováno 1.4.2008 0:00, zhlédnuto 15997×, hodnocení: Hodnocení: 5

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.

Robert Čapek, publikováno 28.3.2008 0:00, zhlédnuto 7627×

Projekt SIM – Střediska Integrace Menšin

Článek popisuje činnost a aktivity Střediska integrace menšin v Brně, které poskytuje poradenství, vzdělávání a podpůrné služby pro žáky se sociálním znevýhodněním.

SIM (Střediska Integrace Menšin), publikováno 14.3.2008 0:00, zhlédnuto 11311×

Nadaní žáci v pilotních gymnáziích

Příspěvek obsahuje výsledky dotazníkového šetření ohledně podpory nadaných žáků v šesti pilotních gymnáziích.

Eva Zelendová, publikováno 7.3.2008 0:00, zhlédnuto 7455×

Klasifikace dnes?

Současná problematika hodnocení – klasifikace.

Tomáš Pavlas, publikováno 29.2.2008 0:00, zhlédnuto 9506×

881 — 890 z celkem 966


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.10.2020 10:25
Jana Smekalová
Zajímavou prezentaci jsem našla tady https://slideplaye r.c z/ slide/3174068/ Dole je tam i…
29.10.2020 10:23
Učitel na 1. stupni ZŠ není sice logoped, ale i tak by mohl pomoci dětem, které mají…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.10.2020 18:20
Vážený pane Šujane, děkujeme, že využíváte náš modul Obrázky, věříme, že je to…
29.10.2020 10:19
Webinář nabízí seznámení se specifiky syndromu vyhoření ve školském prostředí. Na…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
29.10.2020 10:16
Webinář seznámí zájemce s formami a postupy práce učitele s heterogenní třídou/skupinou…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…