Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 970

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.

Robert Čapek, publikováno 28.3.2008 0:00, zhlédnuto 8949×

Projekt SIM – Střediska Integrace Menšin

Článek popisuje činnost a aktivity Střediska integrace menšin v Brně, které poskytuje poradenství, vzdělávání a podpůrné služby pro žáky se sociálním znevýhodněním.

SIM (Střediska Integrace Menšin), publikováno 14.3.2008 0:00, zhlédnuto 12416×

Nadaní žáci v pilotních gymnáziích

Příspěvek obsahuje výsledky dotazníkového šetření ohledně podpory nadaných žáků v šesti pilotních gymnáziích.

Eva Zelendová, publikováno 7.3.2008 0:00, zhlédnuto 8220×

Klasifikace dnes?

Současná problematika hodnocení – klasifikace.

Tomáš Pavlas, publikováno 29.2.2008 0:00, zhlédnuto 10772×

Rozhovor s PaedDr. Marií Nedvědovou, ředitelkou ZŠ Porozumění v Českých Budějovicích

Rozhovor o vzdělávání mimořádně nadaných žáků ve speciální třídě zřízené v rámci Základní školy v Českých Budějovicích a charakteristice talentovaného žáka.

Eva Zelendová, publikováno 14.2.2008 0:00, zhlédnuto 8423×

Sebehodnocení žáků

Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy sebehodnocení jsou popsány a…

Alena Rakoušová, publikováno 14.2.2008 0:00, zhlédnuto 71490×

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti spolupráce s rodiči…

Jiří Brant, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 17168×

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za dodržení určitých…

Alena Rakoušová, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 9934×

Učitel a jeho žák – 2. část - učitel Emil Calda

Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 23.1.2008 0:00, zhlédnuto 13218×

Osvědčilo se v hodinách matematiky

Příspěvek nabízí osvědčené zajímavé nápady, jak procvičovat různé početní operace formou her u žáků na 1. stupni.

Eva Krejčová, publikováno 22.1.2008 0:00, zhlédnuto 41388×, hodnocení: Hodnocení: 3

891 — 900 z celkem 970


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.9.2021 22:30
imim
Dobrý den,jsem ve škole nová a mám 1 hodinu Vv a 1 hodinu Pv týdně ve třídě dle uč.…
20.9.2021 15:20
Projekt PPUČ zve všechny zájemce o rozvoj gramotností na krátké vzdělávací akce, na…
27.9.2021 15:10
Není mně úplně jasné, kdo dělá z vědeckých publikací něco, co stojí nad zbytkem…
19.8.2021 21:19
Skupina PPUČ
Digifolio náleží týmu workshopu „Oborové dny na Skálovce“. Workshop proběhl na…
21.9.2021 19:37
Ivana
Dobry den, potrebovala bych, prosim, vedet, v jake vyhlasce najdu definovanou napln prace vedouci…
15.9.2021 9:32
Středoškoláci si vyzkouší práci marketéra nebo projekťáka. Začínají oblíbené…
26.9.2021 8:26
Já bych ty dva přístupy tolik neodděloval. Vrcholem obrovského množství veřejně…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
9.9.2021 13:17
Dominika
Dobrý den, nevíte prosím, zda má mateřská škola, kterou dítě navštěvovalo před…
13.9.2021 10:08
Možná už jste viděli některé díly seriálu Ochránce. Lukáš Vaculík jako školský…
13.9.2021 10:29
Odkaz jako reklama byl deaktivován. Redakce Metodického portálu RVP.CZ
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…