RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 962

Tresty a klíčové kompetence

Pozitiva a negativa trestání žáků a jejich důsledky ve vztahu ke klíčovým kompetencím.

Jana Nováčková, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 5134×

Kdy a jak používat slovní hodnocení?

Praktická zkušenost se slovním hodnocením.

Marie Slejšková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 23014×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 24648×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 52836×, 1 komentář

Úcta k člověku a lidskosti

Žáci se seznámí s osobností Nicholase Wintona, prostřednictvím čtení s předvídáním budou přemýšlet nad jeho činy, v závěru zformulují, co je to úcta.

Daniela Figránová, publikováno 14.11.2006 0:00, zhlédnuto 17239×

Portfoliové hodnocení v domácím vzdělávání

Článek poskytuje informace o domácím vzdělávání, objasňuje a zpřesňuje pojmy s ním spojené, ale především se zabývá portfoliovým hodnocením - jeho formou a významem. Autorka svá tvrzení dokládá svou vlastní…

Kateřina Jančaříková, publikováno 30.10.2006 0:00, zhlédnuto 19036×

Pojetí vzdělávání imigrantů ve Finsku

Souhrn základních informace í vzdělávání cizinců ve Finsku, které uveřejnila Finská národní komise pro vzdělávání na svém vzdělávacím portálu www.edu.fi (Immigrant education in Finland).

Ruth Fraňková, publikováno 13.10.2006 0:00, zhlédnuto 7970×

Literatura k hodnocení žáků

Vzhledem k tomu, že se problematika hodnocení za posledních 15 let velmi změnila, neuvádíme v seznamu u nás dostupné literatury tituly vydané před rokem 1990. Seznam budeme průběžně aktualizovat.

VÚP Praha, publikováno 11.10.2006 0:00, zhlédnuto 15738×

Evropské jazykové portfolio - motivace, reflexe a sebehodnocení žáků

Inspirace pro používání alternativního nástroje hodnocení výsledků vzdělávání v cizích jazycích.

PhDr. Milena Zbranková, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12608×

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 13500×

911 — 920 z celkem 962


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
13.7.2020 19:52
Jak učitele ustájit, nakrmit, vybavit a všestranně opečovat. Tohle téma se před koncem…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
10.7.2020 8:25
V tomto článku bych se chtěla zaměřit na poněkud netradiční část výuky a rozvoje…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…