RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 80

Formativní hodnocení

Ve své diplomové práci jsem se zabývala nepříliš známým typem hodnocení, tzv. formativním hodnocením. Jelikož je problematika hodnocení stále diskutovaným tématem, rozhodla jsem se definici tohoto tématu vymezit i na…

Lucie Tůmová, publikováno 6.8.2020 9:41, zhlédnuto 2246×, hodnocení: Hodnocení: 3

Okamžitá zpětná vazba – nápady pro žákovskou samokontrolu

Učitel by měl žákům poskytovat při výuce co nejdříve zpětnou vazbu. Zvlášť, pokud se žáci „učí něco nového“, je žádoucí, aby měli k dispozici okamžitou kontrolu svého výkonu, jinak by mohlo dojít k upevnění…

Pavlína Hublová, publikováno 6.2.2020 15:41, zhlédnuto 1886×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Hodnocení v Mendelce

V příspěvku je představena sídlištní základní škola, která si klade jasnou vizi, k níž směřuje i díky propracovanému hodnoticímu systému, jehož nedílnou součástí je formativní hodnocení. Přínosné je zejména…

Mgr. Jana Benešová, publikováno 5.2.2020 9:24, zhlédnuto 738×

Hodnocení na montessori škole Duhovka – sběr dat a shrnutí

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru…

Mgr. Barbora Viktorinová, publikováno 29.10.2019 11:13, zhlédnuto 1063×

Hodnocení na montessori škole Duhovka – přístup k hodnocení

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru…

Mgr. Barbora Viktorinová, publikováno 29.10.2019 11:13, zhlédnuto 1485×

Hodnocení na montessori škole Duhovka – představení školy

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru…

Mgr. Barbora Viktorinová, publikováno 29.10.2019 11:13, zhlédnuto 943×

Hodnocení žáků, individualizace v hodnocení učitelem

Hodnocení vypovídá o míře osvojení učiva či o úspěšnosti dané aktivity, poskytuje nám objektivní zpětnou vazbu o znalostech, dovednostech žáků. Prochází určitým systematickým vývojem.

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 4.9.2019 9:19, zhlédnuto 2262×

Hodnocení žáků-cizinců na ZŠ Curie

Na Základní škole náměstí Curieových v Praze se vzdělává velké množství žáků se speciálními vzdělávacími potřebami včetně žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Škola vypracovala vlastní systém…

Jana Andrle, publikováno 4.3.2019 9:49, zhlédnuto 2539×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova III

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 15.11.2018 9:51, zhlédnuto 1997×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova II

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 12.11.2018 9:38, zhlédnuto 1999×

1 — 10 z celkem 80
1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…