RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 77

Hodnocení na montessori škole Duhovka – sběr dat a shrnutí

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru…

Mgr. Barbora Viktorinová, publikováno 29.10.2019 11:13, zhlédnuto 470×

Hodnocení na montessori škole Duhovka – přístup k hodnocení

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru…

Mgr. Barbora Viktorinová, publikováno 29.10.2019 11:13, zhlédnuto 313×

Hodnocení na montessori škole Duhovka – představení školy

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru…

Mgr. Barbora Viktorinová, publikováno 29.10.2019 11:13, zhlédnuto 355×

Hodnocení žáků, individualizace v hodnocení učitelem

Hodnocení vypovídá o míře osvojení učiva či o úspěšnosti dané aktivity, poskytuje nám objektivní zpětnou vazbu o znalostech, dovednostech žáků. Prochází určitým systematickým vývojem.

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 4.9.2019 9:19, zhlédnuto 796×

Hodnocení žáků-cizinců na ZŠ Curie

Na Základní škole náměstí Curieových v Praze se vzdělává velké množství žáků se speciálními vzdělávacími potřebami včetně žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Škola vypracovala vlastní systém…

Jana Andrle, publikováno 4.3.2019 9:49, zhlédnuto 1388×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova III

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 15.11.2018 9:51, zhlédnuto 1319×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova II

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 12.11.2018 9:38, zhlédnuto 1317×

Hodnocení žáků ve školním vzdělávacím programu ZŠ Gajdošova I

Hodnocení a přístup k hodnocení žáků lze považovat za jeden z ukazatelů kultury školy, která je připravena vzdělávat žáky s různou mírou nadání, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Pokud chceme žáky…

Mgr. Markéta Olbertová, publikováno 8.11.2018 12:51, zhlédnuto 1503×

Model hodnocení ve Smysluplné škole

Příspěvek přináší inspirativní způsob hodnocení ve Smysluplné škole, která díky svému inkluzivnímu zaměření neustále zdokonaluje svůj systém hodnocení dětí. V článku naleznete pojmenovaná kritéria kvalitního…

Mgr. Jan Korda, publikováno 1.11.2018 10:11, zhlédnuto 1662×

Jak na plagiátorství na ZŠ a SŠ

Článek se zabývá základními možnostmi, jak může učitel odhalit plagiát v podobě textu a obrázku.

Petr Němec, publikováno 1.8.2018 9:32, zhlédnuto 1829×, hodnocení: Hodnocení: 3

1 — 10 z celkem 77
1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 9:59
Mám z toho pocit, že Vám, pane Černý, při psaní uniklo ještě pár dalších podstatných…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…