RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 77

Evropské jazykové portfolio - motivace, reflexe a sebehodnocení žáků

Inspirace pro používání alternativního nástroje hodnocení výsledků vzdělávání v cizích jazycích.

PhDr. Milena Zbranková, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12691×

Práce s týdenním plánem na 1. stupni základní školy

Příspěvek seznamuje s výhodami používání týdenního plánu na 1.stupni ZŠ, ukazuje možnosti využití plánu pro sebehodnocení žáků. Text je doplněn ukázkami plánů využívaných v 1., 2. a 4. ročníku.

Pavel Škramlík, publikováno 12.9.2006 0:00, zhlédnuto 13035×

Tvořivá škola III. - Hodnocení a sebehodnocení žáků v 1. období vzdělávání

Další část školního programu Modelový program Tvořivá škola, který upozorňuje na přednosti činnostního učení ve školách, zejména v souvislosti s rozvojem klíčových kompetencí. V článku jsou podrobně rozvedeny…

Zdena Rosecká, publikováno 19.7.2006 0:00, zhlédnuto 13757×

O hodnocení žáků ve Finsku

Autorka v příspěvku uvádí možné důvody školní úspěšnosti Finska. Zmiňuje se o kvalitní koncepci finského školství a zejména se věnuje velmi propracovanému systému hodnocení žáků, které se vyznačuje nápaditou…

Zuzana Maťašová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 12885×

Hodnocení a sebehodnocení při výuce českého jazyka

Autorka v příspěvku popisuje metodu tzv. autonomního hodnocení. Žáci ZŠ i nižších ročníků víceletého gymnázia se sami podílejí na procesu hodnocení svých prací. Naučí se tak hodnotit sebe i druhé a zároveň se zbavit…

Květa Rysová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 12391×

Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku POHYB TĚLES. SÍLY

Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek POHYB TĚLES. SÍLY (http://physics.ujep.cz/~ehejnova/~hejnova). Soubor evaluačních úloh umožňuje…

Eva Hejnová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 12997×, 3 komentáře

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.

Gabriela Baladová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 14391×

71 — 77 z celkem 77
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 2:06
A co si prostě udělat nějaký test, který vám potvrdí, že jste na úrovni rodilého…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:11

Dobrý den, děkujeme za prezentaci. Nedávno jsem dávala dohromady také nějaké informace…

14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
22.9.2020 1:55
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.