RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 77

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 13248×

Práce s týdenním plánem na 1. stupni základní školy

Příspěvek seznamuje s výhodami používání týdenního plánu na 1.stupni ZŠ, ukazuje možnosti využití plánu pro sebehodnocení žáků. Text je doplněn ukázkami plánů využívaných v 1., 2. a 4. ročníku.

Pavel Škramlík, publikováno 12.9.2006 0:00, zhlédnuto 12404×

Tvořivá škola III. - Hodnocení a sebehodnocení žáků v 1. období vzdělávání

Další část školního programu Modelový program Tvořivá škola, který upozorňuje na přednosti činnostního učení ve školách, zejména v souvislosti s rozvojem klíčových kompetencí. V článku jsou podrobně rozvedeny…

Zdena Rosecká, publikováno 19.7.2006 0:00, zhlédnuto 13299×

O hodnocení žáků ve Finsku

Autorka v příspěvku uvádí možné důvody školní úspěšnosti Finska. Zmiňuje se o kvalitní koncepci finského školství a zejména se věnuje velmi propracovanému systému hodnocení žáků, které se vyznačuje nápaditou…

Zuzana Maťašová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 12345×

Hodnocení a sebehodnocení při výuce českého jazyka

Autorka v příspěvku popisuje metodu tzv. autonomního hodnocení. Žáci ZŠ i nižších ročníků víceletého gymnázia se sami podílejí na procesu hodnocení svých prací. Naučí se tak hodnotit sebe i druhé a zároveň se zbavit…

Květa Rysová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 12090×

Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku POHYB TĚLES. SÍLY

Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek POHYB TĚLES. SÍLY (http://physics.ujep.cz/~ehejnova/~hejnova). Soubor evaluačních úloh umožňuje…

Eva Hejnová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 12693×, 3 komentáře

Hodnocení žáků - zkušenosti z USA

Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.

Gabriela Baladová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 13919×

71 — 77 z celkem 77
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
21.11.2019 16:23
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 28. 11. 2019, 20:00 Mediální reflexe Palachova činu a její…
21.11.2019 12:54
Jak přistupovat k naší moderní historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální?…
21.11.2019 22:12
Rozumím, že taková přirovnání mohou být až přílišným zjednodušením reality.…
21.11.2019 16:04
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 21. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
21.11.2019 16:14
Čtvrtek 28. 11. 2019, 20:00 Mediální reflexe Jana Palacha během výročí Jak přistupovat k…
21.11.2019 12:50
Anna Babanová a Irena Smetáčková spolu s námi prolistují novou příručku s tématem…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
21.11.2019 9:15
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za setkáním společenství praxe, které se odehrálo 5.11.2019 na ZŠ a MŠ…
20.11.2019 21:16
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 21. 11. 2019, 20:00 Problematika rozvoje čtenářské a…
21.11.2019 9:59
Základním kamenem naší aktivity v projektu PPUČ pro tento školní rok byla tato hesla…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
20.11.2019 16:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 20. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…